Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Neida jeg er ikke skuffet. Det viktigste er jo å delta, ikke å vinne :-). Tror forøvrig at de som hadde så store forventninger til dette OL`et, har godt av å komme seg ned på jorda igjen. Pøh, det viktigste er å vinne! 0 Siter
Gine S Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, jeg er bare usikker på i hvilken gren. Aking? Bob? Det går fort, jaffal! Og jeg tror konkurransen er litt mer begrenset enn i f eks langrenn og hopp. Lykke til! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nei, jeg er ikke skuffet. Vi har fått en god del medaljer og det er helt greit at vi også har perioder hvor vi må strekke oss etter gullet. 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg er litt skuffet, selv om vi har flest medaljer av alle. Men ennå bare en gull. Men regner med vi får gull i en eller annen øvelse i helgen. Jeg skal sitte pal og vente... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Aking? Bob? Det går fort, jaffal! Og jeg tror konkurransen er litt mer begrenset enn i f eks langrenn og hopp. Lykke til! Utfor kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.