Gå til innhold

Jeg har blitt syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg tror heller ikke det er p-pillene egentlig, men siden du har hatt noe liknende er det kanskje kanskje omgangssykt likevel. Betryggende aa hoere at det bare varte i halvannen doegn, da er det kanskje haap for meg ogsaa :)

Ja - men det er et j**lig langt døgn! Ikke noe morsomt å måtte kaste opp, når det ikke er mere igjen.

Hadde forøvrig ikke feber.

Du får ha god bedring!

Skrevet

Høres ut som matforgiftning.

Ta en tur til legen. Kanskje de kan gi deg noe.

God bedring!

Takk skal du ha. Rekker ikke dra til legen foer jeg skal fly inatt men har kjoept reisesykttabletter og haaper det hjelper.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Ja jeg vet man kan bli veldig daarlig av angrepillen, men den har jeg ikke tatt..

Nei, men det er pga hormonkluss tror jeg. Men kan godt være at det er omgangssyka. Syk er du lell.. :P

Skrevet

Ja - men det er et j**lig langt døgn! Ikke noe morsomt å måtte kaste opp, når det ikke er mere igjen.

Du får ha god bedring!

Det blir liksom en ond sirkel, for jeg er saa sulten men kan ikke spise noe, men samtidig blir jeg kvalm av hvor sulten jeg er, har gaatt ned nesten 3 kg i loepet av et dogn.. forheepentligvis funker reisesyketablettene jeg har kjoept

Skrevet

Du får ha god bedring!

Det blir liksom en ond sirkel, for jeg er saa sulten men kan ikke spise noe, men samtidig blir jeg kvalm av hvor sulten jeg er, har gaatt ned nesten 3 kg i loepet av et dogn.. forheepentligvis funker reisesyketablettene jeg har kjoept

Skrevet

Hvor er du nå da? Kanskje jeg vet hva du kan spørre etter.

Jeg er i Dubai, og har snakket med dem paa apoteket, og de anbefalte det jeg fikk, krysser fingre for at det hjelper..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk skal du ha. Rekker ikke dra til legen foer jeg skal fly inatt men har kjoept reisesykttabletter og haaper det hjelper.

Da får du følge noen av kjerringrådene under. Blåbærsaft (det skal binde magen), Cola uten kullsyre, osv.

Så skal jeg krysse fingra for at du blir bedre før flyturen! :)

Skrevet

Jeg er i Dubai, og har snakket med dem paa apoteket, og de anbefalte det jeg fikk, krysser fingre for at det hjelper..

De ga deg jo bare reisesyketabletter? I såfall tror jeg ikke det hjelper stort i den formen du er i. Det er jo ikke reisesyk du er\kommer til å bli. Jeg synes du burde gå innom igjen, og be om noe kvalmestillende og magebindende.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er nok den kraftige omgangssyken som går for tiden.. Heldigvis er den kortvarig for de fleste

Vet ikke om omgangssyken går der MP er akkurat.. Hun er jo laaaaaangt vekke fra Norge akkurat nå ;o)

Skrevet

Vet ikke om omgangssyken går der MP er akkurat.. Hun er jo laaaaaangt vekke fra Norge akkurat nå ;o)

ooops :) men den går sikkert der også .. eller så er det omgangssykeversjonen av fugleinfluensaen ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

ooops :) men den går sikkert der også .. eller så er det omgangssykeversjonen av fugleinfluensaen ;)

Sikkert nok ;)

Gjest god bedring
Skrevet

Nei jeg tror heller ikke det er p-pillene egentlig, men siden du har hatt noe liknende er det kanskje kanskje omgangssykt likevel. Betryggende aa hoere at det bare varte i halvannen doegn, da er det kanskje haap for meg ogsaa :)

Å ta noen monofasepiller midt inne i et trefasepillebrett høres ikke så lurt ut..

Begynne på pillene på nytt når du kommer hjem, og bruk annen prevensjon til du er godt i gang med pillene igjen!

Men sykdommen din høres mer ut som matforgiftning eller omgangssyke.

Ring reiseforsikringsselskapet med en gang (hvis) du merker du ikke rekker flyet hvis du fortsatt er veldig dårlig, så kan de ordne overnatting og ny hjemreise for deg.

Skrevet

Influensaen arter seg på mange måter.

I mitt område i norge så er det noen som bare spyr. Noen spyr og har diare og selv har jeg bare spydd litt og hatt mye diare og fryktelige magesmerter.

Så jeg tror at det er sykdom ute å går hos deg også selvom du bor langt vekk.

Husk at det skal gå en hel dag uten spying før du ikke er smittebærer ovenfor andre folk!

Skrevet

Jeg er ikke helt oppdatert på hvor du er i verden. Men det er da mange som blir dårlige på en eller annen måte når de er i utlandet. Vil tippe det er noe du har spist eller drukket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...