Gå til innhold

Hallik og hore-party...

Anbefalte innlegg

Gjest lillija
Skrevet

Har en venninne som er singel og liker og gå på pary. For ikke så lenge siden var hun på hallik og hore party. Jeg er gift og har mann og barn. Hun vil aldri gifte seg og heller ønsker hun ikke å få barn noengang. Synes mannen min diltet litt vel mye etter henne og han etter henne, en gang vi var på en festival med henne og noen andre venner. Kanskje det er bare meg som er litt på vakt for henne, eller?

Ringer det noen røde varsellamper hos noen? Bør jeg kanskje holde meg langt unna denne typen person? Selv kunne jeg aldri tenke meg å gå på hore og hallik party...

Skrevet

Seriøst? :-o

Nei, huff det er nok best å styre unna sånne kvinnfolk som liker å ha det moro og dra på fest og sånn ;-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke helt se problemet. Er du skeptisk til denne jenta fordi hun liker å ta en fest og ikke går for et A4-liv med mann, stasjonsvogn og 2,3 unger?

Herreminhatt!

Gjest lillija
Skrevet

Har just blitt kjent med henne, så jeg kjenner henne ikke godt. Møtte henne på halloween-fest en gang.

Skrevet

Kan ikke helt se problemet. Er du skeptisk til denne jenta fordi hun liker å ta en fest og ikke går for et A4-liv med mann, stasjonsvogn og 2,3 unger?

Herreminhatt!

Sa hun ikke at hun var ute etter gubben hennes da? :)

Skrevet

De venner man ikke trenger i livet - de som ikke gir en noe -de skal man kutte ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sa hun ikke at hun var ute etter gubben hennes da? :)

Jo, men jeg tror det foregikk i hennes hode. :)

Skrevet

hvis det var det at du mistenker hun er ute etter mannen din - så kan du like godt holde deg unna henne )for sikkerhets skyld)

Men om det var det at hun liker å feste - så var vel ikke det godt nok grunn :)

Gjest lillija
Skrevet

ojjj, det var et litt rotete litt intetsigende innlegg og det viktigste er skrevet feil. Jeg sa at han diltet/la seg etter henne, men det gjorde jaggu med hun også og det var hun som begynte.

Typen Hallik og hore-party sier vel litt om hva slags type hun er...?

Skrevet

ojjj, det var et litt rotete litt intetsigende innlegg og det viktigste er skrevet feil. Jeg sa at han diltet/la seg etter henne, men det gjorde jaggu med hun også og det var hun som begynte.

Typen Hallik og hore-party sier vel litt om hva slags type hun er...?

Hæ? Så du mener at alle som var på den festen var typen til å legge seg etter andres ektemenn?

Ærlig talt, ta deg sammen da menneske. Greit at du vil holde på mannen din, men det har da for pokker ingenting med saken å gjøre at dama drar på en temafest!

*rister kraftig på hodet*

Skrevet

Seriøst? :-o

Nei, huff det er nok best å styre unna sånne kvinnfolk som liker å ha det moro og dra på fest og sånn ;-p

Alle vet jo at når vi kvinner går på fest, er det for å legge oss etter andres menn. Alle!

Skrevet

Alle vet jo at når vi kvinner går på fest, er det for å legge oss etter andres menn. Alle!

Jah... hvorfor ellers skulle vi gå, liksom? *himle*

amerikafareren
Skrevet

Har just blitt kjent med henne, så jeg kjenner henne ikke godt. Møtte henne på halloween-fest en gang.

Hva i alle dager er hallik og hore-party? Prøver du å si at det er bare halliker og horer der og derfor er dette dårlig menneske??? Eller at det bare er navnet som er dårlig, og at det er mye bedre å gå på halloweenfest?

Problemet er om du stoler på mannen din og hva han vil og skal. Denne venninna eller nesten-venninne er ikke interessant i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...