Gå til innhold

Stein på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sivilarbeideren på jobben er mitt ansvar. Han er en ung og hyggelig fyr, men faen så sløv. Jeg har lurt en stund på om fyren røyker noe annet enn bare Prince mild.

Jeg har egentlig ikke noen problemer med å fortelle han at hva han måtte røyke på fritida driter jeg i, men at han må være nykter når han kommer på jobb om morran. Problemet er bare at jeg bør helst være 110 % sikker når jeg konfronterer han med det.

Så kloke dolere: Kan noen fortelle naive flyfly hvordan hun kan være på vakt for sikre tegn på at fyren ikke er helt i vater? Så sløv som han er, er det nemlig ikke lov å være...

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Trenger du å konfrontere ham da? Er det ikke bedre å spørre nå?

Det kan jo være best for ham, din samvittighet og det videre samarbeidet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det ikke fortsatt sånn at de fleste sivilarbeidere trives ganske godt med sterkere saker enn prince mild?

Skrevet

Trenger du å konfrontere ham da? Er det ikke bedre å spørre nå?

Det kan jo være best for ham, din samvittighet og det videre samarbeidet.

Er det ikke vel pinlig hvis det viser seg at fyren faktisk er nykter, men sløv som faen av natur? *usikker*

Skrevet

Er det ikke fortsatt sånn at de fleste sivilarbeidere trives ganske godt med sterkere saker enn prince mild?

Jeg har vært borti gutter av begge arter. Noen med sterk politisk overbevisning, men streite som få, og andre gitarspillende vesner med hår nedpå ræva;)

Skrevet

Ikke alle. :o) Min eks var sivilarbeider og han har ikke engang røyket prince mild.

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Er det ikke vel pinlig hvis det viser seg at fyren faktisk er nykter, men sløv som faen av natur? *usikker*

kommer an på hvordan du tar det opp

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vært borti gutter av begge arter. Noen med sterk politisk overbevisning, men streite som få, og andre gitarspillende vesner med hår nedpå ræva;)

Uansett: Hvis du tror han er stein på jobb får du spørre ham.

Fortell han det du skriver her, at du gir f... i hva han røyker på fritida, men at han har å komme nykter på jobb.

Skrevet

Uansett: Hvis du tror han er stein på jobb får du spørre ham.

Fortell han det du skriver her, at du gir f... i hva han røyker på fritida, men at han har å komme nykter på jobb.

Og hva sier jeg dersom det viser seg at han ikke røyker annet enn Prince mild, da?

Da har jeg jo driti på draget så det rekker, mener jeg...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hva sier jeg dersom det viser seg at han ikke røyker annet enn Prince mild, da?

Da har jeg jo driti på draget så det rekker, mener jeg...?

Hehe, ja, der kan du fort gå på en smell. Men det kommer jo litt an på hvordan du legger det fram, og hvor sikker du er i din sak.

Hva med å ta gutten til side og høre med ham om han vet hvor du kan få tak i noe kvalitetsmariuhana. Si du er drittlei skitten du får fra din dealer, og at du trenger en ny leverandør.

Skrevet

Hehe, ja, der kan du fort gå på en smell. Men det kommer jo litt an på hvordan du legger det fram, og hvor sikker du er i din sak.

Hva med å ta gutten til side og høre med ham om han vet hvor du kan få tak i noe kvalitetsmariuhana. Si du er drittlei skitten du får fra din dealer, og at du trenger en ny leverandør.

Ja, for det er jo jævlig sansynlig at jeg skal begynne med sånt, jeg som ikke engang har prøvd å røyke i hele mitt liv... ;)

Dårlig forslag. :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, for det er jo jævlig sansynlig at jeg skal begynne med sånt, jeg som ikke engang har prøvd å røyke i hele mitt liv... ;)

Dårlig forslag. :(

Du trenger ikke begynne med det. Du kan late som om du er en av hans homies.

Og når han tilbyr seg å skaffe deg kvalitetsganja, er du sikker i din sak! :)

Skrevet

Du trenger ikke begynne med det. Du kan late som om du er en av hans homies.

Og når han tilbyr seg å skaffe deg kvalitetsganja, er du sikker i din sak! :)

Lugubert forslag. Ingen bedre?

Gjest NH-fikk ikke teste
Skrevet

Konsernet jeg jobber for ville teste alle sine ansatte .... dessverre ble ikke dette tillatt.

Helt greit at de tester de ansatte.

Gjest Flystripa
Skrevet

Du ser det vel på pupillene om han har tatt noe? Og det vil sikkert lukte litt spesielt av klærne hans også...

Du må nok snuse deg innpå ham, og stirre dypt inn i øynene på'n :)

Skrevet

Kan du ikke bare si 'Du, jeg lurer på om du er stein på jobb om dagene?'

Det enkleste osv...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lugubert forslag. Ingen bedre?

Nei, jeg synes forslaget var utrolig godt.

Etterpå kan du skrive her hvordan det gikk. :)

Skrevet

Nei, jeg synes forslaget var utrolig godt.

Etterpå kan du skrive her hvordan det gikk. :)

Jeg skal gå avgårde og bæsje solid på leggen for at du skal få deg en god latter?

I don't think so...

Angela1365380318
Skrevet

Blir han sløv feks etter å ha vært ute en tur?

Ser du forandringer i pupillene?

Kjenner du noen som er politi/går politiskolen? Der lærer de hvordan de kan se om noen er påvirket og hva de er påvirket av. Jeg kan ikke så mye slikt, men jeg kjenner en på politiskolen som har fått opplæring, han er dyktig!

Fortell oss hvordan det gikk da :-)

Skrevet

Kan du ikke bare si 'Du, jeg lurer på om du er stein på jobb om dagene?'

Det enkleste osv...

Joda. Men hvis det viser seg at jeg tar feil, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...