Gå til innhold

Stein på jobben?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal gå avgårde og bæsje solid på leggen for at du skal få deg en god latter?

I don't think so...

Selvfølgelig kan du det! :)

Skrevet

Joda. Men hvis det viser seg at jeg tar feil, da?

Da ler han litt.

Skrevet

Da ler han litt.

Det vil jeg tro. :/

Skrevet

Blir han sløv feks etter å ha vært ute en tur?

Ser du forandringer i pupillene?

Kjenner du noen som er politi/går politiskolen? Der lærer de hvordan de kan se om noen er påvirket og hva de er påvirket av. Jeg kan ikke så mye slikt, men jeg kjenner en på politiskolen som har fått opplæring, han er dyktig!

Fortell oss hvordan det gikk da :-)

Jeg har snakka med en som har litt greie på det. Men det er litt vanskelig å få øyekontakt med fyren, så jeg er usikker.

Takk for innspill. :)

Skrevet

Si at du lurer på om han røyker og om han sier at han ikke gjør det, noe han sannsynligvis kommer til å si uansett, så føyer du til at egentlig så driter du i hva han gjør på fritiden, men at det var en sivilarbeider før han som ble ferska og at det skapte problemer for både deg og han som ble tatt. eller noe sånt. Han tar det sikkert med godt mot, de fleste gjør det.

Skrevet

Si at du lurer på om han røyker og om han sier at han ikke gjør det, noe han sannsynligvis kommer til å si uansett, så føyer du til at egentlig så driter du i hva han gjør på fritiden, men at det var en sivilarbeider før han som ble ferska og at det skapte problemer for både deg og han som ble tatt. eller noe sånt. Han tar det sikkert med godt mot, de fleste gjør det.

Takk for innspill :)

Angela1365380318
Skrevet

Jeg har snakka med en som har litt greie på det. Men det er litt vanskelig å få øyekontakt med fyren, så jeg er usikker.

Takk for innspill. :)

Hva sa han du snakket med da? Var han enig med oss?

Det må vel være en grunn til at han er vanskelig å få øyekontakt med og er fjærn, enten er han stein, eller så har du kansje funnet grunnen til at han er i siviltjeneste..

Det er veldig uansvarlig å gjøre det første, jeg synest du har rett til å spørre han.

Skrevet

Det må vel være en grunn til at han er vanskelig å få øyekontakt med og er fjærn, enten er han stein, eller så har du kansje funnet grunnen til at han er i siviltjeneste..

Det er veldig uansvarlig å gjøre det første, jeg synest du har rett til å spørre han.

Han sa at det enkleste er å se på øya hans om de er litt blodskutte og pupillene er store.

Gjest ikke så lett å se
Skrevet

En trenger slettes ikke å være sløv pga at en har røykt seg en pinne...

Jeg røykte mye i pausene på jobb før, og ingen merket noenting. Og det skal sies at på min jobb er vi "opplært" (som noen her inne kaller det) til å kunne se på at en er rusa... Men så de det....Nei...

Så å se om noen har røyka gall trenger som regel ikke å lyse lang vei. Pupillene blir ikke så påvirka- heller at øynene er rødsprengte...

Skrevet

"enten er han stein, eller så har du kansje funnet grunnen til at han er i siviltjeneste"

Uhm...hva skal det bety? Du vet kanskje ikke hva siviltjeneste er?

"............................................"

Skrevet

Jeg har vært borti gutter av begge arter. Noen med sterk politisk overbevisning, men streite som få, og andre gitarspillende vesner med hår nedpå ræva;)

Hmmm....jeg var gitarspillende, med hår nedpå rævva. Moderat politisk, og totalavholds.

"............................................."

Skrevet

Hmmm....jeg var gitarspillende, med hår nedpå rævva. Moderat politisk, og totalavholds.

"............................................."

Denne fyren er en gitarspillende anarkist. ;)

Skrevet

"enten er han stein, eller så har du kansje funnet grunnen til at han er i siviltjeneste"

Uhm...hva skal det bety? Du vet kanskje ikke hva siviltjeneste er?

*knegg*

Skrevet

*knegg*

Jeg blir jo litt matt over enkeltes kunnskapsløse holdninger og forestillinger. På den ene siden har man jo eksemplene med høyreekstremistene her på dol: ""Døh...alle som ikke drar i millitæret er landsforædere, late, pyser etc." På den andre har man de som tror at man får siviltjeneste hvis man ikke er tjenestedyktig for militæret. Slik er det jo ikke. Blir man kjent tjenesteudyktig, så får man fritak. Siviltjeneste er noe man må søke om, og forsvare sine standpunkter, for å få.

"..........................................."

Skrevet

Det er vel det at han eventulet ikke gjør jobben sin du bør angripe?!?!

Du må gi han konkret tilbakemelding på det han ikke mestrer. Om det skyldes at han er født sløv eller har røyka sokka sine er jo helt uvesentlig da.

Skrevet

Jeg blir jo litt matt over enkeltes kunnskapsløse holdninger og forestillinger. På den ene siden har man jo eksemplene med høyreekstremistene her på dol: ""Døh...alle som ikke drar i millitæret er landsforædere, late, pyser etc." På den andre har man de som tror at man får siviltjeneste hvis man ikke er tjenestedyktig for militæret. Slik er det jo ikke. Blir man kjent tjenesteudyktig, så får man fritak. Siviltjeneste er noe man må søke om, og forsvare sine standpunkter, for å få.

"..........................................."

man kan til og med gå i militæret FØRST for SÅ å få siviltjeneste for å slippe "rep" siden :)

Skrevet

man kan til og med gå i militæret FØRST for SÅ å få siviltjeneste for å slippe "rep" siden :)

"man kan til og med gå i militæret FØRST for SÅ å få siviltjeneste for å slippe "rep" siden :)"

Heh-heh..."til og med"? Du får det nesten til å høres ut som om det der er en enkel prosess?

Hvis du har avtjent militærtjeneste, og deretter nekter rep. på overbevisningsgrunnlag, så kan du risikere å bli sendt på et par ukers kurs i et eller annet.

Skrevet

Joda. Men hvis det viser seg at jeg tar feil, da?

Du kan si det spøkefult en gang han gjør noe skikkelig sløvt/ikke får med seg noe.

Har fått høre "er du stein, eller?" omtrent like ofte som "er du blond?"/"farger du håret mørkt, eller?"

Heldigvis ingen av delen veldig ofte.

:)

Skrevet

Er det ikke fortsatt sånn at de fleste sivilarbeidere trives ganske godt med sterkere saker enn prince mild?

Det tenkte jeg også på.. hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...