Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en så lekker og elegant idrettsgren som curling, hvorfor er det ingen fine mannfolk der?

* i det ikke-så-veldig-filosofiske hjørnet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke. Men kan det være fordi curling ikke krever spesielt mye fysikk sammenlignet med andre idretter, og at det kanskje er derfor idretten tiltrekker seg en viss type folk? Les: folk som skyr trening hvor man svetter?

Du ser det samme i bowling og dart.

Gjest Shira12
Skrevet

Skal ikke de norske gutta legge opp nå?

Da er det kanskje ett lite håp at det dukker opp noen nye lekkerbisker.

Men hvis man ser på de andre lagene er ikke lekkerebisker akkurat i overtall.

Skrevet

Tjaaaa... jeg syntes nå et par av dem er ganske lekre (ikke på det norske laget, da - selv om en på det norske laget har utrolige øyne - intense!)

Skrevet

Mannfolkenes attraktivitet ligger utenfor mitt kompetanseområde. På kvinnesiden kan jeg - etter å ha fulgt flere kamper - opplyse at der finnes en del småsøtt (og litt mindre søtt også da, selvsagt).

Curling er fasinerende. Og jeg vil tro det er lite med avrevne leddbånd og slikt (selv om stenene veier 20 kg).

Jeg tror vi skal satse litt på curling etterhvert, sammen med litt golf om sommeren og kanskje volleyball på de eldre dager. Hva synes du om det kjære?

Skrevet

Jeg vet ikke. Men kan det være fordi curling ikke krever spesielt mye fysikk sammenlignet med andre idretter, og at det kanskje er derfor idretten tiltrekker seg en viss type folk? Les: folk som skyr trening hvor man svetter?

Du ser det samme i bowling og dart.

Godt poeng. Det er sikkert greit å 'curle' selv om du har vom, måne, er hjulbeint og hulbrystet.

Synd.

;-)

Skrevet

Jeg trodde du hadde begynt å følge med på herrehåndball? *dulte*

Skrevet

Mannfolkenes attraktivitet ligger utenfor mitt kompetanseområde. På kvinnesiden kan jeg - etter å ha fulgt flere kamper - opplyse at der finnes en del småsøtt (og litt mindre søtt også da, selvsagt).

Curling er fasinerende. Og jeg vil tro det er lite med avrevne leddbånd og slikt (selv om stenene veier 20 kg).

Jeg tror vi skal satse litt på curling etterhvert, sammen med litt golf om sommeren og kanskje volleyball på de eldre dager. Hva synes du om det kjære?

Curling er som biljard (eller pool som vi nå egentlig spiller): Estetisk, sanselig, fysisk-matematisk, spennende, sosialt, zen, blottet for sikkel-faktor...

Ja, klart vi skal curle på våre eldre dager. Jeg skjønner nesten ikke at du kan spørre. Og spille golf.

Men volleyball? I smått tøy på stranden? På eldre dager? Njææ...

Skrevet

Jeg trodde du hadde begynt å følge med på herrehåndball? *dulte*

Det ene utelukker ikke det andre. Man er da en kompleks og meeeeget interessant kvinne, ikke endimensjonal.

:)

Skrevet

Skal ikke de norske gutta legge opp nå?

Da er det kanskje ett lite håp at det dukker opp noen nye lekkerbisker.

Men hvis man ser på de andre lagene er ikke lekkerebisker akkurat i overtall.

Skal de legge opp? Hørt på maken :-(

Skrevet

Tjaaaa... jeg syntes nå et par av dem er ganske lekre (ikke på det norske laget, da - selv om en på det norske laget har utrolige øyne - intense!)

Ok, det er notert.

Skrevet

Å, liker du ham? Det har jeg ikke lagt merke til...?

;-)

Jeg har et stort og flott bilde på kontoret mitt. :D *barnslig*

Skrevet

Curling er som biljard (eller pool som vi nå egentlig spiller): Estetisk, sanselig, fysisk-matematisk, spennende, sosialt, zen, blottet for sikkel-faktor...

Ja, klart vi skal curle på våre eldre dager. Jeg skjønner nesten ikke at du kan spørre. Og spille golf.

hhiiihhhiii

Daskende rundt med vaffellår :)

Skrevet

Jeg har et stort og flott bilde på kontoret mitt. :D *barnslig*

*s* Med små, umerkelige leppestiftavtrykk også?

Skrevet

hhiiihhhiii

Daskende rundt med vaffellår :)

Hjææælp.

Jaja, man slipper vel trengsel på beachen da.

Skrevet

Nei, vi står kanskje over volleyball. I stedet kan vi jo spille boccia i urtehaven på varme, sene eftermiddager. Det er dertil en utmerket sport som med fordel kan utøves med en lett og forløsende lavpromille.

Gjest mikke lus
Skrevet

Fordi det er en dovengrisspost på linje med bowling. Syns ikke det har noe i OL å gjøre.

Men bowling (og sikkert curling) er morro å spille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...