favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 I en så lekker og elegant idrettsgren som curling, hvorfor er det ingen fine mannfolk der? * i det ikke-så-veldig-filosofiske hjørnet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg vet ikke. Men kan det være fordi curling ikke krever spesielt mye fysikk sammenlignet med andre idretter, og at det kanskje er derfor idretten tiltrekker seg en viss type folk? Les: folk som skyr trening hvor man svetter? Du ser det samme i bowling og dart. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Skal ikke de norske gutta legge opp nå? Da er det kanskje ett lite håp at det dukker opp noen nye lekkerbisker. Men hvis man ser på de andre lagene er ikke lekkerebisker akkurat i overtall. 0 Siter
KaVa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tjaaaa... jeg syntes nå et par av dem er ganske lekre (ikke på det norske laget, da - selv om en på det norske laget har utrolige øyne - intense!) 0 Siter
gripp Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Mannfolkenes attraktivitet ligger utenfor mitt kompetanseområde. På kvinnesiden kan jeg - etter å ha fulgt flere kamper - opplyse at der finnes en del småsøtt (og litt mindre søtt også da, selvsagt). Curling er fasinerende. Og jeg vil tro det er lite med avrevne leddbånd og slikt (selv om stenene veier 20 kg). Jeg tror vi skal satse litt på curling etterhvert, sammen med litt golf om sommeren og kanskje volleyball på de eldre dager. Hva synes du om det kjære? 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg vet ikke. Men kan det være fordi curling ikke krever spesielt mye fysikk sammenlignet med andre idretter, og at det kanskje er derfor idretten tiltrekker seg en viss type folk? Les: folk som skyr trening hvor man svetter? Du ser det samme i bowling og dart. Godt poeng. Det er sikkert greit å 'curle' selv om du har vom, måne, er hjulbeint og hulbrystet. Synd. ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg trodde du hadde begynt å følge med på herrehåndball? *dulte* 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Mannfolkenes attraktivitet ligger utenfor mitt kompetanseområde. På kvinnesiden kan jeg - etter å ha fulgt flere kamper - opplyse at der finnes en del småsøtt (og litt mindre søtt også da, selvsagt). Curling er fasinerende. Og jeg vil tro det er lite med avrevne leddbånd og slikt (selv om stenene veier 20 kg). Jeg tror vi skal satse litt på curling etterhvert, sammen med litt golf om sommeren og kanskje volleyball på de eldre dager. Hva synes du om det kjære? Curling er som biljard (eller pool som vi nå egentlig spiller): Estetisk, sanselig, fysisk-matematisk, spennende, sosialt, zen, blottet for sikkel-faktor... Ja, klart vi skal curle på våre eldre dager. Jeg skjønner nesten ikke at du kan spørre. Og spille golf. Men volleyball? I smått tøy på stranden? På eldre dager? Njææ... 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg trodde du hadde begynt å følge med på herrehåndball? *dulte* Det ene utelukker ikke det andre. Man er da en kompleks og meeeeget interessant kvinne, ikke endimensjonal. 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Skal ikke de norske gutta legge opp nå? Da er det kanskje ett lite håp at det dukker opp noen nye lekkerbisker. Men hvis man ser på de andre lagene er ikke lekkerebisker akkurat i overtall. Skal de legge opp? Hørt på maken :-( 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Tjaaaa... jeg syntes nå et par av dem er ganske lekre (ikke på det norske laget, da - selv om en på det norske laget har utrolige øyne - intense!) Ok, det er notert. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det ene utelukker ikke det andre. Man er da en kompleks og meeeeget interessant kvinne, ikke endimensjonal. Selvsagt. Jeg mener nå likevel det er en viss klasseforskjell. http://www.vipers.no/images/medium/1062.jpg http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/458/458032/trulsenkam.jpg 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Selvsagt. Jeg mener nå likevel det er en viss klasseforskjell. http://www.vipers.no/images/medium/1062.jpg http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/458/458032/trulsenkam.jpg Å, liker du ham? Det har jeg ikke lagt merke til...? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Å, liker du ham? Det har jeg ikke lagt merke til...? ;-) Jeg har et stort og flott bilde på kontoret mitt. *barnslig* 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Curling er som biljard (eller pool som vi nå egentlig spiller): Estetisk, sanselig, fysisk-matematisk, spennende, sosialt, zen, blottet for sikkel-faktor... Ja, klart vi skal curle på våre eldre dager. Jeg skjønner nesten ikke at du kan spørre. Og spille golf. Men volleyball? I smått tøy på stranden? På eldre dager? Njææ... hhiiihhhiii Daskende rundt med vaffellår 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg har et stort og flott bilde på kontoret mitt. *barnslig* *s* Med små, umerkelige leppestiftavtrykk også? 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 hhiiihhhiii Daskende rundt med vaffellår Hjææælp. Jaja, man slipper vel trengsel på beachen da. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Selvsagt. Jeg mener nå likevel det er en viss klasseforskjell. http://www.vipers.no/images/medium/1062.jpg http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/458/458032/trulsenkam.jpg Ja, det var ikke mye likt mellom de to. *ler* 0 Siter
gripp Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Curling er som biljard (eller pool som vi nå egentlig spiller): Estetisk, sanselig, fysisk-matematisk, spennende, sosialt, zen, blottet for sikkel-faktor... Ja, klart vi skal curle på våre eldre dager. Jeg skjønner nesten ikke at du kan spørre. Og spille golf. Men volleyball? I smått tøy på stranden? På eldre dager? Njææ... Nei, vi står kanskje over volleyball. I stedet kan vi jo spille boccia i urtehaven på varme, sene eftermiddager. Det er dertil en utmerket sport som med fordel kan utøves med en lett og forløsende lavpromille. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Fordi det er en dovengrisspost på linje med bowling. Syns ikke det har noe i OL å gjøre. Men bowling (og sikkert curling) er morro å spille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.