Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*s* Med små, umerkelige leppestiftavtrykk også?

Neida. *s* Men det henger bak døra så ikke alle umiddelbart kan se det. ;)

Skrevet

Nei, vi står kanskje over volleyball. I stedet kan vi jo spille boccia i urtehaven på varme, sene eftermiddager. Det er dertil en utmerket sport som med fordel kan utøves med en lett og forløsende lavpromille.

En glimrende idé. Jeg har allerede øvd noen somre, dog uten alkohol, men med barn. De kan selvsagt byttes ut om noen år med nevnte fludium.

Gjest Shira12
Skrevet

Skal de legge opp? Hørt på maken :-(

Jeg har bare hørt det, så jeg kan ikke gå god for det.

Hun lillesøstera til Trulsen mumlet noe om det i går, men bekreftet det ikke.

Skrevet

Nei, vi står kanskje over volleyball. I stedet kan vi jo spille boccia i urtehaven på varme, sene eftermiddager. Det er dertil en utmerket sport som med fordel kan utøves med en lett og forløsende lavpromille.

Sikker på at jeg ikke får overtalt deg til å skifte beite?

http://media.putfile.com/The-Black-Pearl-Ripping

=:-D

Skrevet

Er det seile du vil, kjære, så seiler vi.

Tror også hun liker festivaler.

Skrevet

A propos høy hyggefaktor... se på denne gjengen *smelt*

http://www.blogging.no/blog.php/suiramo/post/8196

Er du også 'sånn'? :)

Jepp. Jeg er ikke så mye på Biltema, siden min bilpark tas hånd om av andre (joda, de har mye rart annet også), men denne elsker jeg;

www.clasohlson.no

Her er en riktig fet katalog, flotte butikker og de har Alt.

Skrevet

Jepp. Jeg er ikke så mye på Biltema, siden min bilpark tas hånd om av andre (joda, de har mye rart annet også), men denne elsker jeg;

www.clasohlson.no

Her er en riktig fet katalog, flotte butikker og de har Alt.

Den er kjent her også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...