tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hvor lang tid regner man der nå?? I hine hårde dar,da jeg selv fikk barn for 100 år siden sa de 24 timer.... Lillesøstra mi er på vent nå. Der gikk vannet 0825 igår morres (16/2) uten at noe mer skjer. Hun fikk beskjed om at det ville bli satt igang i dag tidlig mellom 9 og 10 dersom intet skjedde under natten Men nå er ståa sånn at det er så mange på det aktuelle sykehuset som er igang med å føde at de har kommet fram til at de får vente til i morgen?!??!? De vet vel kanskje hva de gjør, men det var jo krise i sin tid om det gikk over 24 timer.....*kliar meg i skallin* 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nå er grensen satt til to dager, slik var det iallefall da jeg fødte sist. 0 Siter
laban Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg fikk min eldste i 1990. Vannet gikk lørdag ved 1830-tiden, og fødselen ble satt igang med drypp mandag kl. 10. I mellomtiden fikk jeg penicillintabletter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.