gripp Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136792 170.000 og ny bil er jo brukbart. Det kommer selvsagt an på hvilken bil det er snakk om, men hvis det er BMW 3-serie (gjerne cab) vil nok dette bli populært. 0 Siter
Gjest mormora Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 BMW er en skikkelig muslimfolklebil, har aldri sett de i noe annet. 0 Siter
bb71 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 BMW er en skikkelig muslimfolklebil, har aldri sett de i noe annet. Hehe - da lurer jeg på om du har sett ordentlig etter! Blir som at toyata er gammelmannbil - har aldri sett annet, eller mercedes er drosjebil etc. De jeg kjenner som har bmw er familiefolk som nettopp har begynt å få litt penger til overs! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hehe - da lurer jeg på om du har sett ordentlig etter! Blir som at toyata er gammelmannbil - har aldri sett annet, eller mercedes er drosjebil etc. De jeg kjenner som har bmw er familiefolk som nettopp har begynt å få litt penger til overs! BMW er helt klart den mest typiske "pakkisbilen". "..........................................." 0 Siter
bb71 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 BMW er helt klart den mest typiske "pakkisbilen". "..........................................." Så lenge du ikke er absolutt i ditt utsagn har du rett - men et forbehold var på sin plass her. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Så lenge du ikke er absolutt i ditt utsagn har du rett - men et forbehold var på sin plass her. Ingenting er absolutt :-) ".................................." 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ingenting er absolutt :-) ".................................." Hva med 'Ingenting er absolutt'? 0 Siter
bb71 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva med 'Ingenting er absolutt'? hihi! Så moralen er at det eneste som er absolutt er at ingenting er absolutt???? 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hihi! Så moralen er at det eneste som er absolutt er at ingenting er absolutt???? Jeg vil ikke si det akkurat... 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hihi! Så moralen er at det eneste som er absolutt er at ingenting er absolutt???? Ikke så langt fra sannheten, egentlig :-) "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.