Moraki Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvordan i hælvete skal jeg klare å komme meg ut? Jeg er nesten snødd inne. Hagemøblene er totalt begravet, og det er ingen fare for at noen skal se blomstene i vinduet. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ta det med ro, hagemøblene trenger du ikke før til sommeren. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Hva skal du nå ut å gjøre da???? Tenkte jeg skulle gå ut for å henge opp klær? 0 Siter
Moraki Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Ta det med ro, hagemøblene trenger du ikke før til sommeren. Hater vinteren. Skulle ikke vært lov å skape den. Ikke for mer enn to uker i allefall. Gleder meg til å flytte tilbake til varmere strøk. Brrrr! 0 Siter
bb71 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tenkte jeg skulle gå ut for å henge opp klær? Du trenger ikke det! Når snøen smelter er det på tide å skifte tøy, og da kan du vaske og da kommer du ut for å henge dem opp. Da kan du også sitte i hagemøblene og være fri! 0 Siter
Moraki Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Du trenger ikke det! Når snøen smelter er det på tide å skifte tøy, og da kan du vaske og da kommer du ut for å henge dem opp. Da kan du også sitte i hagemøblene og være fri! Da skal jeg sitte naken, drikke øl og rape. Kanskje slå stiften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.