Elisabeth1365380359 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg fant en sånn her sak på tilbud på intersprot, til baer 1600 kr. Er ikke det ganske billig? http://www.bruun.no/Trimutstyr/27351624102001SportSupplyWinelipsp1.JPG Men så leier jeg hybelleilighet i tredje etasje, privat. Vil dette plage de som bor under meg? Tenkte om det blir nesten som at man hopper og danser... Noen som har peiling? Vil trene litt mer, og hjemme liker jeg meg best. 0 Siter
nilia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har en sånn en Orbitrek(elipsemaskin?). Den bråker ikke i det hele tatt. Man hører bare en ganske svak "svusj svusj-lyd" når man går på den. Jeg er kjempefornøyd med min. Og det flotte er jo at man kan trene forann tv`n! 0 Siter
nilia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har en sånn en Orbitrek(elipsemaskin?). Den bråker ikke i det hele tatt. Man hører bare en ganske svak "svusj svusj-lyd" når man går på den. Jeg er kjempefornøyd med min. Og det flotte er jo at man kan trene forann tv`n! Jeg vil bare anbefale deg at du kjøper en slik med hjul frempå. Da kan du vippe den fremover og dra den med deg. Den jeg hadde før hadde hjul, men det har ikke den jeg har nå. Fryktelig tungvint å måtte være to for å bære den dit man vil ha den stående. Derfor har jeg kjøpt hjul som jeg skal få gubben til å skru på min. Bare et lite tips altså 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Anbefaler deg absolutt å kjøpe en slik maskin...legg et teppe eller noe under hvis du er redd for lyd. Min lager ingen lyd. Heter Maxfix og ble kjøpt på Coop obs. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg vil bare anbefale deg at du kjøper en slik med hjul frempå. Da kan du vippe den fremover og dra den med deg. Den jeg hadde før hadde hjul, men det har ikke den jeg har nå. Fryktelig tungvint å måtte være to for å bære den dit man vil ha den stående. Derfor har jeg kjøpt hjul som jeg skal få gubben til å skru på min. Bare et lite tips altså Takk for svar! Så den "hopper" ikke noe, slik at det blir homping, hvis du skjønner hva jeg mener. Tror jeg skal hente meg!! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Anbefaler deg absolutt å kjøpe en slik maskin...legg et teppe eller noe under hvis du er redd for lyd. Min lager ingen lyd. Heter Maxfix og ble kjøpt på Coop obs. Kanskje jeg burde sjekke på obs også. Den på intersport hadde kosta i underkant av 3000, og kosta nå 1600, så tenkte at det kanskje ville være bra kjøp. Og så lenge den ikke "hopper" slik at han under meg vil plages, så skal jeg hente meg!! :D 0 Siter
nilia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Takk for svar! Så den "hopper" ikke noe, slik at det blir homping, hvis du skjønner hva jeg mener. Tror jeg skal hente meg!! Hehe, neida, hvis den er slik som min, så står den helt i ro på gulvet mens man "sykler" på den. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kanskje jeg burde sjekke på obs også. Den på intersport hadde kosta i underkant av 3000, og kosta nå 1600, så tenkte at det kanskje ville være bra kjøp. Og så lenge den ikke "hopper" slik at han under meg vil plages, så skal jeg hente meg!! :D Jeg betalte 1495 for min før jul. De selger mye der. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Stepping er fin-fin trening. Men linken viste ikke en step-maskin da? :-) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Jeg betalte 1495 for min før jul. De selger mye der. Jeg betalte en hundrings mer, men det er nok verdt det! Hvis jeg bare får skrudd den sammen. var mange skruer her ja! Min første flatpakke, noen sinne! 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg betalte en hundrings mer, men det er nok verdt det! Hvis jeg bare får skrudd den sammen. var mange skruer her ja! Min første flatpakke, noen sinne! Verdt det er det! Masse skruing på min også ja... Mye bedre å trene hjemme enn på treningsstudio! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Verdt det er det! Masse skruing på min også ja... Mye bedre å trene hjemme enn på treningsstudio! Ja, føler meg ikke helt vel på treningsstudio. Dessuten kan man trene når man vil, så lenge man vil, til egen musikk eller tv, når man velger hjemmetrening! Men skal supplere med treningsstudio også etter hvert. Et sted må man starte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.