Gå til innhold

Treningssak - med folk under seg

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg fant en sånn her sak på tilbud på intersprot, til baer 1600 kr. Er ikke det ganske billig? http://www.bruun.no/Trimutstyr/27351624102001SportSupplyWinelipsp1.JPG

Men så leier jeg hybelleilighet i tredje etasje, privat. Vil dette plage de som bor under meg? Tenkte om det blir nesten som at man hopper og danser... Noen som har peiling? Vil trene litt mer, og hjemme liker jeg meg best.

Skrevet

Jeg har en sånn en Orbitrek(elipsemaskin?).

Den bråker ikke i det hele tatt. Man hører bare en ganske svak "svusj svusj-lyd" når man går på den.

Jeg er kjempefornøyd med min. Og det flotte er jo at man kan trene forann tv`n! :D

Skrevet

Jeg har en sånn en Orbitrek(elipsemaskin?).

Den bråker ikke i det hele tatt. Man hører bare en ganske svak "svusj svusj-lyd" når man går på den.

Jeg er kjempefornøyd med min. Og det flotte er jo at man kan trene forann tv`n! :D

Jeg vil bare anbefale deg at du kjøper en slik med hjul frempå. Da kan du vippe den fremover og dra den med deg. Den jeg hadde før hadde hjul, men det har ikke den jeg har nå. Fryktelig tungvint å måtte være to for å bære den dit man vil ha den stående. Derfor har jeg kjøpt hjul som jeg skal få gubben til å skru på min.

Bare et lite tips altså:)

Skrevet

Anbefaler deg absolutt å kjøpe en slik maskin...legg et teppe eller noe under hvis du er redd for lyd.

Min lager ingen lyd. Heter Maxfix og ble kjøpt på Coop obs.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg vil bare anbefale deg at du kjøper en slik med hjul frempå. Da kan du vippe den fremover og dra den med deg. Den jeg hadde før hadde hjul, men det har ikke den jeg har nå. Fryktelig tungvint å måtte være to for å bære den dit man vil ha den stående. Derfor har jeg kjøpt hjul som jeg skal få gubben til å skru på min.

Bare et lite tips altså:)

Takk for svar! Så den "hopper" ikke noe, slik at det blir homping, hvis du skjønner hva jeg mener. Tror jeg skal hente meg!! :D

Elisabeth1365380359
Skrevet

Anbefaler deg absolutt å kjøpe en slik maskin...legg et teppe eller noe under hvis du er redd for lyd.

Min lager ingen lyd. Heter Maxfix og ble kjøpt på Coop obs.

Kanskje jeg burde sjekke på obs også. Den på intersport hadde kosta i underkant av 3000, og kosta nå 1600, så tenkte at det kanskje ville være bra kjøp. Og så lenge den ikke "hopper" slik at han under meg vil plages, så skal jeg hente meg!! :D:D

Skrevet

Takk for svar! Så den "hopper" ikke noe, slik at det blir homping, hvis du skjønner hva jeg mener. Tror jeg skal hente meg!! :D

Hehe, neida, hvis den er slik som min, så står den helt i ro på gulvet mens man "sykler" på den.

Skrevet

Kanskje jeg burde sjekke på obs også. Den på intersport hadde kosta i underkant av 3000, og kosta nå 1600, så tenkte at det kanskje ville være bra kjøp. Og så lenge den ikke "hopper" slik at han under meg vil plages, så skal jeg hente meg!! :D:D

Jeg betalte 1495 for min før jul. De selger mye der.

Skrevet

Stepping er fin-fin trening.

Men linken viste ikke en step-maskin da? :-)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg betalte 1495 for min før jul. De selger mye der.

Jeg betalte en hundrings mer, men det er nok verdt det! Hvis jeg bare får skrudd den sammen. var mange skruer her ja! Min første flatpakke, noen sinne!

Skrevet

Jeg betalte en hundrings mer, men det er nok verdt det! Hvis jeg bare får skrudd den sammen. var mange skruer her ja! Min første flatpakke, noen sinne!

Verdt det er det!

Masse skruing på min også ja...

Mye bedre å trene hjemme enn på treningsstudio! :)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Verdt det er det!

Masse skruing på min også ja...

Mye bedre å trene hjemme enn på treningsstudio! :)

Ja, føler meg ikke helt vel på treningsstudio. Dessuten kan man trene når man vil, så lenge man vil, til egen musikk eller tv, når man velger hjemmetrening!

Men skal supplere med treningsstudio også etter hvert. Et sted må man starte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...