Gå til innhold

redd for å prompe under oralsex

Anbefalte innlegg

Gjest hva hvis...?

jeg har mareritt om at jeg promper under oralsex. det har aldri skjedd enda, bank i bordet. tenk om det skjer da.. og særlig når vi har 69 og jeg sitter øverst, og kanskje tar helt av i min ekstase og promper i ansiktet hans? æsj.. herregud, blir gal av å tenke på det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218948-redd-for-%C3%A5-prompe-under-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva hvis?

Vet du hva, jeg tror at hvis du tenker mye på dette vil du anstrenge deg sånn for å IKKE slippe en promp at du kanskje ender opp med å gjøre akkurat det. Og klimaks oppnår du neppe dersom du er så redd for å slippe deg litt løs...

jeg slipper meg alltid løs, det er derfor jeg er redd for det! hvis jeg plutselig tar helt av i min nytelse og slipper DEN dua.

Annonse

Hvorfor det? Tror du herrefiser lukter verre enn damefiser? ;o)

Nei, men det er litt søtt og morsomt når en jente tabber seg ut, mens når gutta gjør det er det ofte full stopp i hva man enn gjorde i sengen. Det er ikke noe hemmelighet. (Liker å generalisere)

Nå hadde nok jeg også blitt litt satt ut om noen fes meg i ansiktet (he he) men jeg mener generelt.

Nei, men det er litt søtt og morsomt når en jente tabber seg ut, mens når gutta gjør det er det ofte full stopp i hva man enn gjorde i sengen. Det er ikke noe hemmelighet. (Liker å generalisere)

Nå hadde nok jeg også blitt litt satt ut om noen fes meg i ansiktet (he he) men jeg mener generelt.

Nå er det ikke verdens undergang om hun fiser i en slik sammenheng, men _søtt_?! Nei, ikke akkurat :-)

"............................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...