Gå til innhold

Ringetonehjelp til mobil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...okay, altså. Jeg har lastet ned en ringetone til mobilen. Har fått det til før, men nå finner jeg den ikke igjen!

Har koblet til og lastet ned og lagret, det står den er lagret, men den ligger ikke blant de andre ringetonene når jeg går inn på Lyd-menyen for å bytte ringetone.

Kloke dol-hoder: hvor lagres ringetoner en har bestilt når de ikke ligger der ringetonene ellers er på mobilen?

Jeg burde sikkert vite dette men ...

*rødme*

Skrevet

hva slags mobil har du da?

Samsung X480

Jeg ser at tonen ligger et sted, det er når jeg går inn på Wap-menyen, og velger Toner.

Da ligger den der, sammen med de andre ringetonene. Men når jeg går inn på den og skal velge, får jeg tre valg:

Tredje valget er "lagre som ringetone", men dette feltet er ikke i funksjon; dvs. det er lysegrått og går ikke an å velge. Går jeg på de andre ringetonene, kan jeg velge "lagre som ringetone".

Jeg har lastet ned ringetoner før, og da har det fungert bra. Skjønner ikke dette jeg.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Samsung X480

Jeg ser at tonen ligger et sted, det er når jeg går inn på Wap-menyen, og velger Toner.

Da ligger den der, sammen med de andre ringetonene. Men når jeg går inn på den og skal velge, får jeg tre valg:

Tredje valget er "lagre som ringetone", men dette feltet er ikke i funksjon; dvs. det er lysegrått og går ikke an å velge. Går jeg på de andre ringetonene, kan jeg velge "lagre som ringetone".

Jeg har lastet ned ringetoner før, og da har det fungert bra. Skjønner ikke dette jeg.

Har du fått hjelp? Jeg har ikke peiling på Samsung dessverre. Men det har hendt et par ganger at jeg ikke får brukt ringetoner jeg har lastet ned- da har det vært feil fra leverandøren.

Men må du gå via wap for å få lagt den til som ringetone når den er ferdig lastet ned? Kan du ikke gå via tilpass profil-aktig meny?

Skrevet

Har du fått hjelp? Jeg har ikke peiling på Samsung dessverre. Men det har hendt et par ganger at jeg ikke får brukt ringetoner jeg har lastet ned- da har det vært feil fra leverandøren.

Men må du gå via wap for å få lagt den til som ringetone når den er ferdig lastet ned? Kan du ikke gå via tilpass profil-aktig meny?

Takk for at du prøver å hjelpe meg her. :-)

Det ser ut til at det er en ringetone som ikke funker, jeg har prøvd å få den inn på wap, og jeg lagrer den, men den kan ikke lagres som ringetone. Kun som "Toner" i wap-menyen. Den kan spilles av, men den kan ikke legges til som ringetone.

Merkelige greier. jaja. Kanskje jeg får lastet den ned en annen gang, fra et annet sted.

Eller få noen andre til å sende den til meg fra sin mobil. ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...