amber sun Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 ...okay, altså. Jeg har lastet ned en ringetone til mobilen. Har fått det til før, men nå finner jeg den ikke igjen! Har koblet til og lastet ned og lagret, det står den er lagret, men den ligger ikke blant de andre ringetonene når jeg går inn på Lyd-menyen for å bytte ringetone. Kloke dol-hoder: hvor lagres ringetoner en har bestilt når de ikke ligger der ringetonene ellers er på mobilen? Jeg burde sikkert vite dette men ... *rødme* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 hva slags mobil har du da? 0 Siter
amber sun Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 hva slags mobil har du da? Samsung X480 Jeg ser at tonen ligger et sted, det er når jeg går inn på Wap-menyen, og velger Toner. Da ligger den der, sammen med de andre ringetonene. Men når jeg går inn på den og skal velge, får jeg tre valg: Tredje valget er "lagre som ringetone", men dette feltet er ikke i funksjon; dvs. det er lysegrått og går ikke an å velge. Går jeg på de andre ringetonene, kan jeg velge "lagre som ringetone". Jeg har lastet ned ringetoner før, og da har det fungert bra. Skjønner ikke dette jeg. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Samsung X480 Jeg ser at tonen ligger et sted, det er når jeg går inn på Wap-menyen, og velger Toner. Da ligger den der, sammen med de andre ringetonene. Men når jeg går inn på den og skal velge, får jeg tre valg: Tredje valget er "lagre som ringetone", men dette feltet er ikke i funksjon; dvs. det er lysegrått og går ikke an å velge. Går jeg på de andre ringetonene, kan jeg velge "lagre som ringetone". Jeg har lastet ned ringetoner før, og da har det fungert bra. Skjønner ikke dette jeg. Har du fått hjelp? Jeg har ikke peiling på Samsung dessverre. Men det har hendt et par ganger at jeg ikke får brukt ringetoner jeg har lastet ned- da har det vært feil fra leverandøren. Men må du gå via wap for å få lagt den til som ringetone når den er ferdig lastet ned? Kan du ikke gå via tilpass profil-aktig meny? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Har du fått hjelp? Jeg har ikke peiling på Samsung dessverre. Men det har hendt et par ganger at jeg ikke får brukt ringetoner jeg har lastet ned- da har det vært feil fra leverandøren. Men må du gå via wap for å få lagt den til som ringetone når den er ferdig lastet ned? Kan du ikke gå via tilpass profil-aktig meny? Takk for at du prøver å hjelpe meg her. :-) Det ser ut til at det er en ringetone som ikke funker, jeg har prøvd å få den inn på wap, og jeg lagrer den, men den kan ikke lagres som ringetone. Kun som "Toner" i wap-menyen. Den kan spilles av, men den kan ikke legges til som ringetone. Merkelige greier. jaja. Kanskje jeg får lastet den ned en annen gang, fra et annet sted. Eller få noen andre til å sende den til meg fra sin mobil. ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.