keinstein Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvis du ikke liker mark, så ikke se på dette. Er det mulig å forholde seg profesjonell som lege når folk kommer med slike ufyselige plager? Jeg hadde reservert meg. http://www.aftenposten.no/helse/article1226458.ece 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Den linken tror jeg jaggu ikke at har vært posta her mer enn to ganger tidligere idag, så det var bra du kom med den igjen nå 0 Siter
keinstein Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Den linken tror jeg jaggu ikke at har vært posta her mer enn to ganger tidligere idag, så det var bra du kom med den igjen nå Stygg sak, det der. At det var posta før altså. Skulle ønske jeg hadde tid til å lese alt. Slik som deg. :-) 0 Siter
Gjest jobber på sykehus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Veien å gå for meg kan være f.eks å tenke "jammen glad den ikke sitter i MITT øye..." Man lærer seg noen teknikker for å distansere seg fra det ufyselige slik at det blir til å holde ut. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Veien å gå for meg kan være f.eks å tenke "jammen glad den ikke sitter i MITT øye..." Man lærer seg noen teknikker for å distansere seg fra det ufyselige slik at det blir til å holde ut. Jeg var med kompisen på sykehus for å få sjekka noen skikkelig feite hemorrider han hadde fått. De to unge kvinnelige legene la ikke skjul på hva de tenkte. Men det var legevakta da. De visste ikke at jeg kjente han og at jeg hørte dem. 0 Siter
Gjest jobber på sykehus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg var med kompisen på sykehus for å få sjekka noen skikkelig feite hemorrider han hadde fått. De to unge kvinnelige legene la ikke skjul på hva de tenkte. Men det var legevakta da. De visste ikke at jeg kjente han og at jeg hørte dem. Ja, man syns da at det ufyselige er ufyselig selv om man greier å holde følelsene nøytrale. Som student for noen år siden var jeg ikke så dreven. Jeg husker jeg måtte løpe ut fra et pasientrom fordi jeg ikke greide å slutte å brekke meg.. Pasienten hadde tømt et pussbekken i vasken fullt av slim og gøgge - og vasken gikk tett! Lucky me... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Stygg sak, det der. At det var posta før altså. Skulle ønske jeg hadde tid til å lese alt. Slik som deg. :-) Mm. Jeg leser alt, og loggfører også. For sikkerhetsskyld tar jeg også backup jevnlig, og dersom jeg skulle være så uheldig å være uten nett-tilgang i mer enn en halv dag, så har jeg stedsfortreder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.