Gå til innhold

Mark i øyet, det var nok litt ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Den linken tror jeg jaggu ikke at har vært posta her mer enn to ganger tidligere idag, så det var bra du kom med den igjen nå ;)

Skrevet

Den linken tror jeg jaggu ikke at har vært posta her mer enn to ganger tidligere idag, så det var bra du kom med den igjen nå ;)

Stygg sak, det der. At det var posta før altså. Skulle ønske jeg hadde tid til å lese alt.

Slik som deg.

:-)

Gjest jobber på sykehus
Skrevet

Veien å gå for meg kan være f.eks å tenke "jammen glad den ikke sitter i MITT øye..." Man lærer seg noen teknikker for å distansere seg fra det ufyselige slik at det blir til å holde ut.

Skrevet

Veien å gå for meg kan være f.eks å tenke "jammen glad den ikke sitter i MITT øye..." Man lærer seg noen teknikker for å distansere seg fra det ufyselige slik at det blir til å holde ut.

Jeg var med kompisen på sykehus for å få sjekka noen skikkelig feite hemorrider han hadde fått. De to unge kvinnelige legene la ikke skjul på hva de tenkte. Men det var legevakta da. De visste ikke at jeg kjente han og at jeg hørte dem.

Gjest jobber på sykehus
Skrevet

Jeg var med kompisen på sykehus for å få sjekka noen skikkelig feite hemorrider han hadde fått. De to unge kvinnelige legene la ikke skjul på hva de tenkte. Men det var legevakta da. De visste ikke at jeg kjente han og at jeg hørte dem.

Ja, man syns da at det ufyselige er ufyselig selv om man greier å holde følelsene nøytrale.

Som student for noen år siden var jeg ikke så dreven. Jeg husker jeg måtte løpe ut fra et pasientrom fordi jeg ikke greide å slutte å brekke meg.. Pasienten hadde tømt et pussbekken i vasken fullt av slim og gøgge - og vasken gikk tett! Lucky me...

Gjest Calóni
Skrevet

Stygg sak, det der. At det var posta før altså. Skulle ønske jeg hadde tid til å lese alt.

Slik som deg.

:-)

Mm. Jeg leser alt, og loggfører også. For sikkerhetsskyld tar jeg også backup jevnlig, og dersom jeg skulle være så uheldig å være uten nett-tilgang i mer enn en halv dag, så har jeg stedsfortreder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...