Gå til innhold

Flyr til Spilt - hvor drar vi så??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi er 30 år og skal ha vår første ferie uten barn på noen år. Har bestillt flt Split t/r og skal være der i 14 dager. Noen som har vært i området og kan anbefale et sted eller enda bedre et hotell? Vi vil gjerne ha gode bademuligheter i gangavstand til der vi bor...ønsker også et godt utvalg av restauranter. Tenker kanskje å bo 2-3 steder slik at vi fåt sett litt forskejllige steder. Både nors, sør og øyverden er aktuell..

Svært takknemmelig for alle svar.

Skrevet

Da må dere ta båten til øya Hvar. Det er avgang fra Split flere ganger om dagen. Anbefaler dere å blir der noen dager. Det er det vakreste stedet jeg har vært. Små trange gater og veldig "middelaldersk". Mange restauranter med god og billig mat og noen fantastiske isbarer. Koselig marked midt i byen om kvelden. Veldig fin promenade med små barer og cafeer hvor dere kan se på alle de flotte seilbåtene og andre flotte båter. ;) På Hvar er man aldri langt unna et sted å bade og det går også små båter fra havna til andre badeøyer. Dra dit! Dere kommer ikke til å angre.

Skrevet

Da må dere ta båten til øya Hvar. Det er avgang fra Split flere ganger om dagen. Anbefaler dere å blir der noen dager. Det er det vakreste stedet jeg har vært. Små trange gater og veldig "middelaldersk". Mange restauranter med god og billig mat og noen fantastiske isbarer. Koselig marked midt i byen om kvelden. Veldig fin promenade med små barer og cafeer hvor dere kan se på alle de flotte seilbåtene og andre flotte båter. ;) På Hvar er man aldri langt unna et sted å bade og det går også små båter fra havna til andre badeøyer. Dra dit! Dere kommer ikke til å angre.

Det er da Hvar By på øya hvar du snakke rom ikke sant? Er det bademuligheter i nærheten av denne byen eller MÅ man ut i badebåt? Hvor lang reisetid er det evt ut med disse badebåtene? Bodde du privat elle rpå hotell? Har søkt litt men det ser ut til at det er svært vanskelig å finne noe ledig i denne perioden

Skrevet

Det er da Hvar By på øya hvar du snakke rom ikke sant? Er det bademuligheter i nærheten av denne byen eller MÅ man ut i badebåt? Hvor lang reisetid er det evt ut med disse badebåtene? Bodde du privat elle rpå hotell? Har søkt litt men det ser ut til at det er svært vanskelig å finne noe ledig i denne perioden

Det er Hvar by jeg mener, ja. Det er badesteder i nærheten, ja. Kanskje cirka 10 min å gå, ikke det en gang. Badebåtene tar maks 20 min. Vi bodde privat. Har du forsøkt å google?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...