amerikafareren Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Fikk akkurat min egen tlf.linje så nå har jeg alt jeg trenger. Det tar ti minutter å gå til universitetet og subwayen til New York er like langt i motsatt retning. Det gamle ekteparet jeg bor hos er så snille og elskeverdige hele tiden og jeg har fred og ro til å konsentrere meg om studiene mine. I går så jeg program om Louis Armstrong på tv'n og kvelden før et veldig bra program om politisk historie i Irak. Noe annet enn alle de overnatulige såpegreiene jeg så på det forrige stedet. Hjemlengselen er så godt som borte, selvom det selvfølgelig blir deilig å komme hjem i det fine kjøkkenent mitt;) Spesielt når jeg står og vasker opp på badet kan tankene gå til det nesten nyoppussede kjøkkenet med oppvaskemaskin og alle andre behageligheter;) Den sprø dama er fjernet fra lista på universitetet. Hun hadde vistnok fått klager på seg før, men de hadde 'glemt' å fjerne henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.