Gå til innhold

Nå har jeg det fint:)

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Fikk akkurat min egen tlf.linje så nå har jeg alt jeg trenger. Det tar ti minutter å gå til universitetet og subwayen til New York er like langt i motsatt retning. Det gamle ekteparet jeg bor hos er så snille og elskeverdige hele tiden og jeg har fred og ro til å konsentrere meg om studiene mine.

I går så jeg program om Louis Armstrong på tv'n og kvelden før et veldig bra program om politisk historie i Irak. Noe annet enn alle de overnatulige såpegreiene jeg så på det forrige stedet. Hjemlengselen er så godt som borte, selvom det selvfølgelig blir deilig å komme hjem i det fine kjøkkenent mitt;) Spesielt når jeg står og vasker opp på badet kan tankene gå til det nesten nyoppussede kjøkkenet med oppvaskemaskin og alle andre behageligheter;)

Den sprø dama er fjernet fra lista på universitetet. Hun hadde vistnok fått klager på seg før, men de hadde 'glemt' å fjerne henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...