Gå til innhold

Shit

Gjest samboerinnen

Anbefalte innlegg

Gjest samboerinnen
Skrevet

Nå har jeg laget meg profil på et nettsted og sitter og skriver med mannfolk. Har ikke tenkt å møte dem. Flørter minimalt. Kjæresten er på jobb.

Gjør jeg noe galt? Vår avtale i forholdet er at vi kan gjøre det vi vil, men bare det som tåler dagens lys. Jeg mener ikke noe med skrivingen. Det er bare tidsfordriv. Samtidig vil jeg ikke si noe til sambis om det.

Gjest er mitt råd
Skrevet

Jeg gjorde noe lignende en gang. Hadde ikke den minste baktanke. Noe galt skjedde selvsagt heller ikke.

Likevel ble min kjære særdeles sterkt såret. Angrer på det hver eneste dag. La det like godt være. Finn en annen tidtrøyte.

Meg1365380063
Skrevet

Hvis dere har en enighet om bare å gjøre det som tåler dagens lys, må i hvert fall jeg lure på hvorfor du ikke vil si det. Hvem skal det tåle dagens lys for? Er det greit med uskyldig, meningsløs chat, om det ikke tåler det lyset samboeren din står i?

Skrevet

Jeg gjorde noe lignende en gang. Hadde ikke den minste baktanke. Noe galt skjedde selvsagt heller ikke.

Likevel ble min kjære særdeles sterkt såret. Angrer på det hver eneste dag. La det like godt være. Finn en annen tidtrøyte.

Du sier det vel egentlig selv:

"Vår avtale i forholdet er at vi kan gjøre det vi vil, men bare det som tåler dagens lys." Og: "Samtidig vil jeg ikke si noe til sambis om det."

Skrevet

Fantastisk godt gjort at du ikke ser motsigelsen her selv :-)

Kos deg, du - og lykke til når det blir bråk fordi samboeren din finner ut at du mottar og sender intime sms-meldinger med en av disse, som du bare var ute etter å "chatte" med. Så kan du skrive et nytt innlegg med tittelen "Har jeg vært utro når jeg har hatt sms-sex med en annen enn partneren?" :-)

".............................................."

Skrevet

Fantastisk godt gjort at du ikke ser motsigelsen her selv :-)

Kos deg, du - og lykke til når det blir bråk fordi samboeren din finner ut at du mottar og sender intime sms-meldinger med en av disse, som du bare var ute etter å "chatte" med. Så kan du skrive et nytt innlegg med tittelen "Har jeg vært utro når jeg har hatt sms-sex med en annen enn partneren?" :-)

Derfor du ikke svarte på min God Jul-sms i desember! :)

Skrevet

Derfor du ikke svarte på min God Jul-sms i desember! :)

Uhm...du tuller nå, ikke sant?

Må bare sjekke :-)

"......................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

-"flørter minimalt"

:-D hehe!!

Spør deg selv: Ville jeg like at han flørtet med jenter på nettet?

Skrevet

Uhm...du tuller nå, ikke sant?

Må bare sjekke :-)

"......................................."

Nei - tuller ikke. Men det er jo kanskje fler som heter det samme som deg da...og jeg kan jo bare ha det så godt når jeg var så frekk og søkte opp nummeret ditt og slang avgårde en melding sånn uten videre, kunne jo hende det ble pinlig for deg å få sms fra ei bestemor i Østfold sånn midt opp i høytiden også. Jeg bruker å sende til SDD . men bare når jeg er drita full eller leser en god bok - :-) kan jo hende du har et helt annet nummer

:-)

amerikafareren
Skrevet

Du må selv finne ut av om dette er galt. Du plages tydelig med dårlig samvittighet. Hvorfor har du behov for å flørte på nettet? Savner du noe? Hva er det du tror du finner?

Skrevet

Nei - tuller ikke. Men det er jo kanskje fler som heter det samme som deg da...og jeg kan jo bare ha det så godt når jeg var så frekk og søkte opp nummeret ditt og slang avgårde en melding sånn uten videre, kunne jo hende det ble pinlig for deg å få sms fra ei bestemor i Østfold sånn midt opp i høytiden også. Jeg bruker å sende til SDD . men bare når jeg er drita full eller leser en god bok - :-) kan jo hende du har et helt annet nummer

:-)

Nei, ærlig talt - hvorfor i all verden skulle jeg synes det var flaut? Ærlig talt så kan jeg ikke huske å ha fått noen melding fra den kanten - hadde jeg registrert det, så hadde jeg selvfølgelig svart :-)

Send meg en e-post med hvilket nummer du brukte, da.

Skrevet

Nei, ærlig talt - hvorfor i all verden skulle jeg synes det var flaut? Ærlig talt så kan jeg ikke huske å ha fått noen melding fra den kanten - hadde jeg registrert det, så hadde jeg selvfølgelig svart :-)

Send meg en e-post med hvilket nummer du brukte, da.

Da ligger det brev i kassa di! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Samboeren din synes ihvertfall ikke no om det... han blir veldig veldig veldig skuffet, da det du finner på som tidsfordriv er å chatte med mannfolk på nettet... (selv om du bare "flørter minimalt"). Hvis det er det beste du kommer på når du skal få tida til å gå, da har du et problem i forholdet!

Tror du hadde blitt veldig skuffet i et sånt tilfelle og... Og på seg selv kjenner man jo andre er det jo noe som heter... Hvis du feks ser et bilde av en ukjent jente på samboeren din sin pc... kanskje du da uten videre ville beskyldt han for å ha fått det via chatting med jenter på nettet, ettersom du er kjent med sånne ting fra deg selv? Selv om det kanskje bare hadde vært et uskyldig bilde som han hadde fått av en kamerat som ville vise frem den nye dama si...

Tror du er i ferd med å drite deg skikkelig ut... det blir ikke et trygt og godt forhold av slikt... det blir bare krangling som ender med brudd den dagen sambisen finner det ut, eller evt etter en stund med usikkerhet, skepsis og krangling...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...