Gjest girlyesixteen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 heisann! jeg er en jente på 16 år som har mellomrom mellom fortenna. det er ikke så stort, og mellomrommet begynner ikke øverst på tannkjøttet hvis dere skjønner hva jeg mener. de går utover på en måte.. har ikke lyst på streng, men er det noen andre metoder jeg kan prøve? 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 http://www.doktoronline.no/section/illness/?action=showQA&DocumentId=400160 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 ÅÅÅÅ!! du er heldig!! det er FINT med mellomrom!! du må IKKE ta det bort!!! skulle ønske jeg hadde det!!! det er KJEMPEFINT!!!! så du må IKKE ta det bort! du kommer til å angre da!!! 0 Siter
Gjest Alt er en overgang.. Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg syntes det var noe herk å ha tannregulering. Men jeg har ikke angret en dag, etter at den kom av ) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har mellomrom mellom fortenna, men det er like langt mellomrom hele veien da. Men det er store fordeler med mellomrom: man slipper hull i tennene der, man kan sile maten man spiser gjennom der.. Kurt har mellomrom.. ja.. det var det jeg kom på. Er fornøyd med tennene mine jeg, dem er liksom MEG. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.