Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hallo!!! :-D nå kjeder jeg meg ikke lenger!! men hvis noen av dere gjør det! så kan jeg få dere til å ikke gjøre det! 10 ting man kan gjøre hvis man kjeder seg: 1) løp ut og ta isbad 2) lag en snøhau foran huset og hopp i den fra 2 etasje! 3) spill piano! (hvis du har da) 4) gå på butikken og kjøp MASSE godteri!! og se på tv!! 5) gjem deg bak en snøball og skrem alle som går forby!! 6) bak brownies!!! 7) ta 100 klinkekuler å kast dem i hele huset, og finn alle med lukkende øyne, eller så kan dere ta førstemann å finne flest kuler på bare to min med lukkende øyne! 8) sett deg på et snowbord ned en bakke! 9) stek en sånn tunfisk i olje og kok nudler, så rører du det sammen! det er det beste som fins!!!!! 10) gjør om et helt rom til en laberint!!! det er KJEMPEGØY!!!!!!!!!! Nå har dere MASSE gøy å gjøre!!!! HAAADE 0 Siter
Gjest samboerinnen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 tror jeg går for nummer 5>) gjemme meg bak en snøball og skremme folk hahaha :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.