Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ellers så kan man male et fint bilde med lampeolje på et ark og tenne på det!!! for da brenner bare lampeoljen og ikke resten av arket!!! og det blir kjempefint!!!!!!!! Eller,,,, jeg tror det var lampeolje,, men samma det!!! det er skikkelig gøy!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva i all verden har du fått i deg?? 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva i all verden har du fått i deg?? nå spiser jeg pizza!!!! haha!!! var det ikke lampeolje??? :-( jaja,, men det går sikkert!!! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Har du sniffa lampeolje?? Ikke rart du skriver som du gjør 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Har du sniffa lampeolje?? Ikke rart du skriver som du gjør nei,, men hvis du prøver det,, så tar det 38 sekunder og så begynner det å brenne!!!! det er gøy!!!!! 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Har du sniffa lampeolje?? Ikke rart du skriver som du gjør oi jeg metne arket,,, ikke å sniffe!!!!!!! jeg glemte bare å skrive det!!!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 oi jeg metne arket,,, ikke å sniffe!!!!!!! jeg glemte bare å skrive det!!!!! He he..begynte å lure om nesen begynte og brenne.. eller kroppen? 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 He he..begynte å lure om nesen begynte og brenne.. eller kroppen? nei,, for jeg helte det ikke i nesa,,, bare på arket,, men det brant opp,,, arket også.... jeg trodde bare lampeoljen brant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.