Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg klarte det!!!!! Badet først og dusjet etterpå hihi. Ha en knakende fin helg alle sammen! (ble litt stolt av meg selv,måtte bare informere dere) 0 Siter
bb71 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Takk for opplysningen - nå er du som resten av oss! Gratulerer! 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Takk for opplysningen - nå er du som resten av oss! Gratulerer! Føler meg mere "Normal" gitt )) Takk til dere dolere som forklarte meg at dette gikk ann *gliser* 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hvorfor ville du dusje etter du bada???? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Føler meg mere "Normal" gitt )) Takk til dere dolere som forklarte meg at dette gikk ann *gliser* En ting til mannen min trodde jeg var blitt syk )))) Sa bare at dole gjengen ga meg ett tips og det måtte jeg jo prøve! Har jo syket meg opp i noen dager nå ))) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hvorfor ville du dusje etter du bada???? Lang historie ))) En fobi som jeg sikkert har hatt:))) 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Lang historie ))) En fobi som jeg sikkert har hatt:))) åja,,, men nå har du tørt det!!!!! :-D det er bra!!!!!!! nå dummer jeg meg sikkert ut fordi jeg vet jo egentlig ikke hva det handler om,, men samma det,,,, det er ijaffal bra!!!!!!! :-D 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 åja,,, men nå har du tørt det!!!!! :-D det er bra!!!!!!! nå dummer jeg meg sikkert ut fordi jeg vet jo egentlig ikke hva det handler om,, men samma det,,,, det er ijaffal bra!!!!!!! :-D Takk helt riktig det, nå har jeg skjønt at det går bra å snu på flisa inneblandt hi hi 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Så da er du endelig normal som oss andre! Gratulerer! ;-P hehe *S* 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Så da er du endelig normal som oss andre! Gratulerer! ;-P hehe *S* Jepp så neste gang det er noe som dukker opp av "unormale" ting. Tipp hvor jeg tar kontakt da??? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Grattis, hehe ) Takker!! Skjønner jo egentlig hva jeg har tullet med i alle disse åra )) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 *S* Grattis! Takket være gjengen her på dol!!!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.