Gjest søker likesinnede Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 jeg er en pennetyv. Alle penner som jeg låner havner hjemme hos meg. Jeg har penner fra alle steder. Var og besøkte en veninne som var innlagt på Ullevål, og nå ser jeg at jeg har en penn hvor det står Ullevål på. Har også en penn fra Hotellet som jeg bodde på i Spania Og en penn fra Kreftforeningen, etter et møte for pårørende. Hvordan klarer jeg å få med meg penner fra alle steder? Dette er jo flaut å ha en så stor pennesamling!! 0 Siter
Gjest jeg er ikke i syden!!!! Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 haha!!! jeg er også pennetyv,, men bare i klassen foe da låner jeg av andre og gir de aldri tilbake,, så glemmer jeg de hjemme og låner ny neste dag!!! så jeg har MAAANge penner!!!! men det er jo bare gøy!!! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 haha!!! jeg er også pennetyv,, men bare i klassen foe da låner jeg av andre og gir de aldri tilbake,, så glemmer jeg de hjemme og låner ny neste dag!!! så jeg har MAAANge penner!!!! men det er jo bare gøy!!! Kanskje ikke like gøy for de du låner pennene av.. 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Nei, tar omtrent aldri penner med meg i farten. På skrivebordet mitt på jobben havner det stadig penner som andre glemmer igjen. 0 Siter
rose23 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg oppdaget her en dag at jeg hadde 12 penner i vesken min :-) ops. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Folk med mange penner er viktige personer. En lege hadde veldig mange, hun husket ikke hvor hun rappet dem hen heller. En dag hadde hun et termometer sammen med pennene, og siden hun er litt distrè, da kan man lure på hvor pennen var? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.