Gå til innhold

Er du en pennetyv?

Gjest søker likesinnede

Anbefalte innlegg

Gjest søker likesinnede
Skrevet

jeg er en pennetyv. Alle penner som jeg låner havner hjemme hos meg.

Jeg har penner fra alle steder. Var og besøkte en veninne som var innlagt på Ullevål, og nå ser jeg at jeg har en penn hvor det står Ullevål på. Har også en penn fra Hotellet som jeg bodde på i Spania

Og en penn fra Kreftforeningen, etter et møte for pårørende.

Hvordan klarer jeg å få med meg penner fra alle steder?

Dette er jo flaut å ha en så stor pennesamling!!

Gjest jeg er ikke i syden!!!!
Skrevet

haha!!! jeg er også pennetyv,, men bare i klassen foe da låner jeg av andre og gir de aldri tilbake,, så glemmer jeg de hjemme og låner ny neste dag!!! så jeg har MAAANge penner!!!! men det er jo bare gøy!!!

Gjest trultemor25
Skrevet

haha!!! jeg er også pennetyv,, men bare i klassen foe da låner jeg av andre og gir de aldri tilbake,, så glemmer jeg de hjemme og låner ny neste dag!!! så jeg har MAAANge penner!!!! men det er jo bare gøy!!!

Kanskje ikke like gøy for de du låner pennene av..

Skrevet

Nei, tar omtrent aldri penner med meg i farten. På skrivebordet mitt på jobben havner det stadig penner som andre glemmer igjen.

Skrevet

Jeg oppdaget her en dag at jeg hadde 12 penner i vesken min

:-) ops.

Skrevet

Folk med mange penner er viktige personer. En lege hadde veldig mange, hun husket ikke hvor hun rappet dem hen heller. En dag hadde hun et termometer sammen med pennene, og siden hun er litt distrè, da kan man lure på hvor pennen var?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...