Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Menn har enkle behov. De kan klare seg en hel helg med bare tre ting: Øl, boxershorts og batterier til fjernkontrollen. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Joa. Men barnefri, kåt dame og masse sex er minst like populært som gjennomgående helgeaktivitet. For en del, ihvertfall ;-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Feil.. øl og dataen duger. Jeg skulle på butikken i stad og lurte på om det var noe han ville ha til kvelden, jeg tenkte mest på no mat av no slag. "Bare øl" smalt det. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Aldrende kvinner burde tenke på at et eple ikke mister noe av sin velsmak selv om det har et par rynker på overflaten. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Feil.. øl og dataen duger. Jeg skulle på butikken i stad og lurte på om det var noe han ville ha til kvelden, jeg tenkte mest på no mat av no slag. "Bare øl" smalt det. he he 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Joa. Men barnefri, kåt dame og masse sex er minst like populært som gjennomgående helgeaktivitet. For en del, ihvertfall ;-) Skulle vært sex istede for fjernkontrollen, ikke sant? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Joa. Men barnefri, kåt dame og masse sex er minst like populært som gjennomgående helgeaktivitet. For en del, ihvertfall ;-) Tror min kjære heller hadde gått for den enn øl og fotball i alle fall. ;o) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 En venn av meg pleier å si at hvis en mann får noe å spise og knulle når han vil så er han fornøyd HELE tiden. Det er ikke nok for kvinner. 0 Siter
Zingara Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, dere har vel hørt denne?: Hvordan få en dame interessert? - Be henne med ut på middag, - Send henne blomster - Kjøp en romantisk gave - Skriv et personlig dikt til henne.. Hvordan få en mann interessert? - Still opp naken, ta med øl. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, dere har vel hørt denne?: Hvordan få en dame interessert? - Be henne med ut på middag, - Send henne blomster - Kjøp en romantisk gave - Skriv et personlig dikt til henne.. Hvordan få en mann interessert? - Still opp naken, ta med øl. ))) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Kommer litt an på hva som går på tv, og boxershorts trenger man vel strengt tatt ikke. 0 Siter
Gjest uten nick da Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tror min kjære heller hadde gått for den enn øl og fotball i alle fall. ;o) Min går for pc'en sin.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.