Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 måtte bare gjøre det for jeg kjeder meg litt å sambo er ikke hjemme før om ei uke snufs. Har spist pizza sammen med sønnen da og nå ser jeg litt idol og skal senere se flyplassen og spise potetgull så litt kos blir det likevel. 0 Siter
nilia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Åh, har du bursdag? Hvorfor har du ikke sagt det da? GRATULERER MED DAGEN Du får ta det igjen en dag gubben er hjemme, slik at du blir vartet opp:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Åh, har du bursdag? Hvorfor har du ikke sagt det da? GRATULERER MED DAGEN Du får ta det igjen en dag gubben er hjemme, slik at du blir vartet opp:) Tusen takk! har vært på jobb hele dagen derfor ikke rukket å sagt noe. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratulerer så mye med dagen Takker! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratler! ) Blir kos neste helg når kjæresten er hjemme da vet du! ) Treffer ikke min igjen før tidligst 6. mars jeg. *Savne* 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 ikke noe å snufse for! Du har jo en helg gjeng her til å feire bursdagen din med;) hehe. GRATULERER MED DAGEN MIDIA!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratulerer så meget, selv om det alltid er kjipt å vite at man er et år eldre enn i går. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratler! ) Blir kos neste helg når kjæresten er hjemme da vet du! ) Treffer ikke min igjen før tidligst 6. mars jeg. *Savne* Takker! Ja da rekker han akkurat hjem til vinterferie så da har vi fri alle sammen og skal kose oss. Uff uff du har lenge igjen å vente du da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.