Gå til innhold

Gratulerer meg selv med dagen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare gjøre det for jeg kjeder meg litt å sambo er ikke hjemme før om ei uke snufs.

Har spist pizza sammen med sønnen da og nå ser jeg litt idol og skal senere se flyplassen og spise potetgull så litt kos blir det likevel.:)

Skrevet

Åh, har du bursdag? Hvorfor har du ikke sagt det da?

GRATULERER MED DAGEN :D

Du får ta det igjen en dag gubben er hjemme, slik at du blir vartet opp:)

Skrevet

Åh, har du bursdag? Hvorfor har du ikke sagt det da?

GRATULERER MED DAGEN :D

Du får ta det igjen en dag gubben er hjemme, slik at du blir vartet opp:)

Tusen takk! har vært på jobb hele dagen derfor ikke rukket å sagt noe.

Skrevet

Gratler! :o)

Blir kos neste helg når kjæresten er hjemme da vet du! :o) Treffer ikke min igjen før tidligst 6. mars jeg. *Savne*

Gjest mirakel*2
Skrevet

ikke noe å snufse for!:) Du har jo en helg gjeng her til å feire bursdagen din med;) hehe.

GRATULERER MED DAGEN MIDIA!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gratulerer så meget, selv om det alltid er kjipt å vite at man er et år eldre enn i går.

Skrevet

Gratler! :o)

Blir kos neste helg når kjæresten er hjemme da vet du! :o) Treffer ikke min igjen før tidligst 6. mars jeg. *Savne*

Takker!

Ja da rekker han akkurat hjem til vinterferie så da har vi fri alle sammen og skal kose oss.

Uff uff du har lenge igjen å vente du da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...