Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 ikke noe å snufse for! Du har jo en helg gjeng her til å feire bursdagen din med;) hehe. GRATULERER MED DAGEN MIDIA!!! hehe ja du sier noe der, hva skulle vi gjort uten dol!? TUSEN TAKK!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Takker! Ja da rekker han akkurat hjem til vinterferie så da har vi fri alle sammen og skal kose oss. Uff uff du har lenge igjen å vente du da. Nåh - jeg klager ikke, hadde han fremdeles hatt den gamle-gamle jobben så hadde han dratt først på januar og kommet hjem i midten av april! ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratulerer så meget, selv om det alltid er kjipt å vite at man er et år eldre enn i går. Hehe ja nå begynner jeg virkelig å bli gammel. Takker! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 gratulerer med dagen, kos deg nå ) Takker! Ja vi har kost oss med pizza,potetgull og brus. ble idol istedet for kino film i dag for det er så kaldt å ut å gå. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nåh - jeg klager ikke, hadde han fremdeles hatt den gamle-gamle jobben så hadde han dratt først på januar og kommet hjem i midten av april! ) Ja det er godt han er ferdig med det. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Gratulerer med dagen :-) Hvor gammel er du da, Midia? Jeg er 35 år og en dag! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Gratulerer med dagen :-) Hvor gammel er du da, Midia? Jeg er 35 år og en dag! Takker! Jeg ble 32 år nå. sambo blir 40 i år så heldigvis er jeg ung enda hihihi.. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Hipp Hipp- litt sånn på etterskudd! 0 Siter
Gyda Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Huff og huff! Jeg gratulerte deg med dagen kl 0748 på Meldinger - men det kom ikke en eneste oppfølging. (Du har sikkert ikke sett det du heller ...) Konklusjon: Altfor få sjekker på Meldinger regelmessig, og det er IKKE stedet for bursdagshilsninger. GRATULERER en gang til! Fra 0 Siter
Gyda Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Åh, har du bursdag? Hvorfor har du ikke sagt det da? GRATULERER MED DAGEN Du får ta det igjen en dag gubben er hjemme, slik at du blir vartet opp:) Hun sa det jo så sent som dagen før ... :-) Og jeg la det inn på Meldinger kl 0748 på morgenen .. (ingen hadde visst sett det der.) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Hipp Hipp- litt sånn på etterskudd! Takk du!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Huff og huff! Jeg gratulerte deg med dagen kl 0748 på Meldinger - men det kom ikke en eneste oppfølging. (Du har sikkert ikke sett det du heller ...) Konklusjon: Altfor få sjekker på Meldinger regelmessig, og det er IKKE stedet for bursdagshilsninger. GRATULERER en gang til! Fra Nei å nei at jeg ikke så den da. Tusen Takk for at du husket meg! 0 Siter
Gyda Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Nei å nei at jeg ikke så den da. Tusen Takk for at du husket meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.