Gå til innhold

Hvorfor bor de der de bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle våre drømmere sier de bor der fordi det er det eneste i Oslo de har råd til å kjøpe.

Her stemmer ikke forutsetningen med resultatet. Jeg har ikke råd til å bo i Oslo. Noe sted i Oslo. Hva må jeg være for å ha råd til å bo i Oslo?

Hvis det var boligprisen det sto på, så hadde de ikke bodd i Oslo i de hele tatt.

Det er ingen muslimske enklaver på Gol, heller ikke i Snillfjord.

Er det pengeguden Mammon de dyrker, når de kjøper en av Oslos dyreste tomter for å bygge (Ikke en skole, sykehus, gamlehjem eller krisesenter) et kjempedyrt og flott gudshus?

Skrevet

Nå slurver du når du skriver gitt!

Er det noe du ikke skjønner igjen nå?

:-)

Skrevet

Nå henger jeg ikke med i det hele tatt..? Jeg datt av lasset ved enklaver og gudshus.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hmm.. jeg falt faktisk også av her altså.. tro det eller ei

Skrevet

Nå henger jeg ikke med i det hele tatt..? Jeg datt av lasset ved enklaver og gudshus.

Ikke sant det ser ut som han har glemt noen opplysninger? en link muligens? hehe

Skrevet

Hmm.. jeg falt faktisk også av her altså.. tro det eller ei

Det har vært debatt på TV om den eskalerende ghettofiseringen i Oslo. En fyr fra SV prøvde å si at så høy andel av innvandrere bor i disse to bydelene fordi de ikke har råd til å bo andre steder i Oslo, akkurat som Norge bare består av Oslo? I Snillfjord får du fem hus for samme pris som et i Oslo. Så hvis prisen var det viktige.....

Det må være andre ting som trekker.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det har vært debatt på TV om den eskalerende ghettofiseringen i Oslo. En fyr fra SV prøvde å si at så høy andel av innvandrere bor i disse to bydelene fordi de ikke har råd til å bo andre steder i Oslo, akkurat som Norge bare består av Oslo? I Snillfjord får du fem hus for samme pris som et i Oslo. Så hvis prisen var det viktige.....

Det må være andre ting som trekker.

Det som trekker er vel at hele slekta og slektas venner og venners venner kan være naboer.

Skrevet

Ikke sant det ser ut som han har glemt noen opplysninger? en link muligens? hehe

Hehe, ja det må være noe som mangler her! Eller kanskje det er jeg som mangler noe? Vanskelig å begripe slike kryptiske meldinger etter et glass vin + søvnig etter en lang dag...

Skrevet

Linker uttrykker ikke alltid min mening, og er fulle av uvesentligheter, men det finnes nok mange for den som leter.

I kveld må du nok akseptere mitt hode som primærkilde.

Skrevet

Har nattemørket senket seg?

Ja, sitter under dyna jeg - hehe og ser på Blomster-FInn

Skrevet

Det som trekker er vel at hele slekta og slektas venner og venners venner kan være naboer.

Som en ung 2. generasjons innvandrerdame sa på TV: "Jeg vil flytte til Tøyen, for der har jeg mine egne rundt meg. Der er alt, moskeen og butikkene.". Så det ser ut som du kan ha delvis rett.

Skrevet

Som med oss :) Vi bor som rene mafiaen her -hele slekta.

Skrevet

Ja, sitter under dyna jeg - hehe og ser på Blomster-FInn

Blomster-Finn liker å bli sett på, noe veldig.

Gjest "skara"
Skrevet

Snillfjord ligger det utenfor Trondheim eller er jeg helt på jordet?

Gol ligger i hallingdal er komunen før hemsedal.

Litt flink i geografi ikke sant?

Skrevet

Å fy fader så koselig det så ut der, har desverre ikke fått rotet meg dit :)))

Bare ta med nok tau til å tjore fast allting. Til og med tauet må tjores fast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...