Gå til innhold

Å slappe av er å gå på shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en oppgitt og sliten ukjent mann med ca 12 bæreposer. Han spurte: "Kvinnfolk er ikke rektig navla, dette kaller hun å slappe av!" Ut og inn av vrimmelen kom og gikk to fruntimmer i et evig skravvel med stadig en ny bærepose han skulle passe på. De enset han ikke et blikk eller et ord.

Jeg så han minst to timer senere på samme sted, etter at jeg ahdde vært på to møter, og slo av en prat om bl a kvinnfolk. Han ville heller vært hjemme for å se på sporten, men for husfreden måtte han være der. Svigerfar var hjemme med unga.

En grå skjebne.

Skrevet

At de damene GADD å ha han med seg? - jeg velger å glo og handel alene jeg - så slipper jeg blikkene og sukkene - det er vi enig om :)

Men så shopper jeg ikke så all verden heller

Skrevet

Det er sikkert veldig avslappende å shoppe når man har med pakkesel til å bære posene, ja ;o)

Hvorfor kan han ikke bare (i likestillingens navn) be henne bære posene selv?

Skrevet

Det er sikkert veldig avslappende å shoppe når man har med pakkesel til å bære posene, ja ;o)

Hvorfor kan han ikke bare (i likestillingens navn) be henne bære posene selv?

Det var sikkert ikke bare for bæringens skyld. Hun trengte da sikkert en til å betale for varene også, ikke sant!

hi hi!

Skrevet

Det var sikkert ikke bare for bæringens skyld. Hun trengte da sikkert en til å betale for varene også, ikke sant!

hi hi!

Sikkert, og når jeg tenker så var de to damene kona og svigermora. Det er et visst mønster i dette her. Den ene mannen passer unga og den andre passer bæreposer.

amerikafareren
Skrevet

Sikkert, og når jeg tenker så var de to damene kona og svigermora. Det er et visst mønster i dette her. Den ene mannen passer unga og den andre passer bæreposer.

Det verste jeg vet er å ha med mannfolk på handleturer. Da er det bedre å dra oftere:)

Skrevet

hi hi!

Kanskje hun trengte en til å kjøre varene hjem også! Jeg treffer stadig et par av mine mannlige kolleger med koner i kommunens største kjøpesenter. Konene har ikke sertifikat... De som har kjørende koner treffer jeg omtrent aldri i butikker.

Skrevet

Jeg slapper også av og storkoser meg på shopping. :-)

Men jeg har ikke med mann da, går alene eller med venninner. Det er da det er gøy.

Kan gjerne gå flere timer inn og ut av butikker jeg, men det kunne ikke falt meg inn å gjøre det sammen med en mann som såklart ikke syns det er gøy. Da er er bare stress for meg også, fordi jeg tenker på at han heller vil hjem og jeg må skynde meg osv.

Så når jeg går på shopping - så går jeg uten mann - og storkoser meg! hehe

Gjest LucySky
Skrevet

At de damene GADD å ha han med seg? - jeg velger å glo og handel alene jeg - så slipper jeg blikkene og sukkene - det er vi enig om :)

Men så shopper jeg ikke så all verden heller

Jeg liker bare sånn passe å handle/shoppe, og gjør det sjelden. Og da vil jeg ihvert fall ikke ha med meg noen, aller minst mannen min.

Noe HELT annet er det når det har regnet i fire lange dager på hytta og vi i desperasjon drar på det lokale byggvarehus. Der kan vi bli lenge, uten å komme ut med noe særlig mer enn en ny sluk til stanga eller en pakke spiker.

:)

Skrevet

jeg er vel ikke helt gjenomsnittlig kvinne da men.. ;-) jeg svarer for meg selv:

Shopping er vanvittig slitsomt! Jeg elsker å gå i noe stilige klær, men hater å skaffe dem.

prøve bukser, undertøy osv er mareritt!!

Jeg liker å shoppe et par timer på kjøpesenter en formiddag, etterfulgt av et kafèbesøk.

Skrevet

Jeg slapper også av og storkoser meg på shopping. :-)

Men jeg har ikke med mann da, går alene eller med venninner. Det er da det er gøy.

Kan gjerne gå flere timer inn og ut av butikker jeg, men det kunne ikke falt meg inn å gjøre det sammen med en mann som såklart ikke syns det er gøy. Da er er bare stress for meg også, fordi jeg tenker på at han heller vil hjem og jeg må skynde meg osv.

Så når jeg går på shopping - så går jeg uten mann - og storkoser meg! hehe

Et hjertesukk jeg hørte var: "Akkurat når jeg har funnet et bra sted å sitte, så skal hun videre". Ikke ta med mannfolk. Ljuger gjør de også.

Skrevet

Nei jeg slapper ikke av på shopping. Og dersom gubben er med (hvilket ikke hender så ofte, heldigvis), blir jeg bare stressa og får ikke handlet det jeg skal.

Jeg slapper av foran pc'n hjemme, i godstolen med fjernkontroll i hånd, i senga etter et herlig k**ll, og på kaffeslabberas hos venniner (eller barista for den saks skyld).

Shopping kan være gøy dersom jeg er alene og finner det jeg leter etter, eller har råd til det jeg har lyst på men ikke egentlig trenger. Men jeg slapper ikke av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...