Gå til innhold

Jeg har også fått den skremme-mailen

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• mrxx

2

• kaffepiken

2

• fyrlykt

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Barn skal man ikke skremme med slikt, dette hadde ikke jeg sansen for heller. Stakkars guttunge.

Gjest mirakel*2
Skrevet

første gang jeg så den holdt jeg på å begynne å grine med gutten. Synes det er helt grusomt å se på. Jeg kan bare ikke skjønne at voksne folk gjør slike ting. Og så står faren og ler!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, var ikke det der morsomt?

Ler meg skakk her jeg sitter! :)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Hehe, var ikke det der morsomt?

Ler meg skakk her jeg sitter! :)

Hva?!!

Nå skuffer du SDD! var du ironisk? Uansett skuffer du

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva?!!

Nå skuffer du SDD! var du ironisk? Uansett skuffer du

Hehe, nei, jeg var ikke ironisk og ler faktisk ennå. :)

Sånt skjer. Unger med internettilkobling og mail vil få den slags. Det florerer jo at morsomheter som det der på nettet.

Tviler på at fyren får varige men, men han sender den sikkert til noen klassekompiser. :)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Hehe, nei, jeg var ikke ironisk og ler faktisk ennå. :)

Sånt skjer. Unger med internettilkobling og mail vil få den slags. Det florerer jo at morsomheter som det der på nettet.

Tviler på at fyren får varige men, men han sender den sikkert til noen klassekompiser. :)

det hele var satt opp av faren som stod og filmet. Foreldre skal liksom beskytte barna mot slike ting.

Vi voksne kan bli skremt der og da og glemme det, hos en unge kan slikt bli sittende.

ShitDiddelyDo
Skrevet

det hele var satt opp av faren som stod og filmet. Foreldre skal liksom beskytte barna mot slike ting.

Vi voksne kan bli skremt der og da og glemme det, hos en unge kan slikt bli sittende.

Hehe, joa, det er selvfølgelig dårlig av faren hvis han gjorde det der bevisst, noe han sannsynligvis gjorde, men det var likefullt en morsom reaksjon. :)

Om noen når, når gutten har fått igjen nattesøvnen og sluttet å tisse i sengen som følge av farens stunt, kommer de helt sikkert til å le av videoen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, joa, det er selvfølgelig dårlig av faren hvis han gjorde det der bevisst, noe han sannsynligvis gjorde, men det var likefullt en morsom reaksjon. :)

Om noen når, når gutten har fått igjen nattesøvnen og sluttet å tisse i sengen som følge av farens stunt, kommer de helt sikkert til å le av videoen. :)

Om noen år, skulle det stå.

Gjest mirakel*2
Skrevet

"Om noen når, når gutten har fått igjen nattesøvnen og sluttet å tisse i sengen som følge av farens stunt, kommer de helt sikkert til å le av videoen. :) "

DEN kommentaren var morsom:) Ikke selve videoen.

Synes bare synd på gutten og det hele var tragisk, men han skal ha skryt for at han prøvde å slå ut monsteret hele to ganger:) Andre ville gjerne bare hoppet bakover.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Om noen når, når gutten har fått igjen nattesøvnen og sluttet å tisse i sengen som følge av farens stunt, kommer de helt sikkert til å le av videoen. :) "

DEN kommentaren var morsom:) Ikke selve videoen.

Synes bare synd på gutten og det hele var tragisk, men han skal ha skryt for at han prøvde å slå ut monsteret hele to ganger:) Andre ville gjerne bare hoppet bakover.

Jeg hoppet bare bakover. Forsøkte ikke å slå skjermen en eneste gang. :)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Jeg hoppet bare bakover. Forsøkte ikke å slå skjermen en eneste gang. :)

for en pingle

Skrevet

Herregud så redd han ble!

å så står faren å ler av ham

:((

ShitDiddelyDo
Skrevet

for en pingle

Man må forresten stille spørsmål ved farens intensjoner om å legge sønnens frykt ut på nettet. Det er ikke veldig snilt gjort.

Gjest mr mc phee
Skrevet

.

Først et kjedelig bide på pc-skjermen: så kommer det opp et skremmende ansikt og en brølende lyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...