Gå til innhold

Jeg har også fått den skremme-mailen

Anbefalte innlegg

Gjest til dere som vet
Skrevet

Først et kjedelig bide på pc-skjermen: så kommer det opp et skremmende ansikt og en brølende lyd.

hvordan reagerte ungen?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• mrxx

2

• kaffepiken

2

• fyrlykt

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2
Skrevet

hvordan reagerte ungen?

han kvapp veldig, skreik, slo i skjermen, løp bort til faren og klamret seg til benet hans og begynte å grine. Faren filmet det og sto og lo.

Hilsen

Gjest fare`n n
Skrevet

Herregud så redd han ble!

å så står faren å ler av ham

:((

Det hadde han godt av.

Skrevet

Man må forresten stille spørsmål ved farens intensjoner om å legge sønnens frykt ut på nettet. Det er ikke veldig snilt gjort.

Nei, det har gått opp for meg at barn er offer i dagens mediesamfunn.

På samme side som dette klippet er så jeg en video av en overvektig gutt i 9-10 års alderen, med pupper og rørleggersprekk som danser noe som ligner salsa.

Jeg tviler på at livet til denne gutten ble så mye bedre etter at denne filmen ble lagt ut på internett.

Skrevet

Barn skal man ikke skremme med slikt, dette hadde ikke jeg sansen for heller. Stakkars guttunge.

Kanskje var det en effektiv måte å kurere konstant mas om å bruke pcn?

Selv er jeg vokst opp med en bror som elsket å skremme..og jeg tror jeg kan si jeg har blitt skremt like mye som det er, og ja, skummelt der og da, men ikke noe som skader for livet.

Noen andre her som har blitt skremt, men likevel fungerer fint i samfunnet?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Selv er jeg vokst opp med en bror som elsket å skremme..og jeg tror jeg kan si jeg har blitt skremt like mye som det er, og ja, skummelt der og da, men ikke noe som skader for livet.

Tingen var vel at dette ble gjort av hans egen far! Faren går inn med hensikt for å skremme vettet av sine egen unge, filme hele greia og legge det på nettet!

Det ble gjort av en voksen, ikke av et barn som skremmer søstra eller broren! Det er det STOR forskjell på!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, var ikke det der morsomt?

Ler meg skakk her jeg sitter! :)

Ehhh..seriøst?

:(

Skrevet

Joda, men det er ikke akkurat pent gjort dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det har gått opp for meg at barn er offer i dagens mediesamfunn.

På samme side som dette klippet er så jeg en video av en overvektig gutt i 9-10 års alderen, med pupper og rørleggersprekk som danser noe som ligner salsa.

Jeg tviler på at livet til denne gutten ble så mye bedre etter at denne filmen ble lagt ut på internett.

Det er alt for enkelt å få unger. Enhver idiot kan få dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ehhh..seriøst?

:(

Ja, det er klart jeg lo. Jeg lo til og med da jackass-gutta plasserte en levende alligator på kjøkkenet til han enes mor, og den stakkars kvinnen raste inn på kjøkkenet med fare for å bli spist opp eller dø av hjerteinfarkt.

Hvor snilt gjort det er er en annen sak. :)

Gjest Cezalion
Skrevet

Ja, det er klart jeg lo. Jeg lo til og med da jackass-gutta plasserte en levende alligator på kjøkkenet til han enes mor, og den stakkars kvinnen raste inn på kjøkkenet med fare for å bli spist opp eller dø av hjerteinfarkt.

Det siste lo jeg også av. Utrolig bra. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes at sånt gjør man ikke mot barn. Jeg lo ikke.

Men du om det :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, man gjør selvsagt ikke sånt mot barn, men reaksjonen fikk meg likevel til å le meg skakk. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dessuten: Man setter ikke alligatorer på kjøkkenet til sine mødre heller, men man ler likevel når noen gjør det og lar kameraet gå. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dessuten: Man setter ikke alligatorer på kjøkkenet til sine mødre heller, men man ler likevel når noen gjør det og lar kameraet gå. :)

Jeg hadde ledd hvis det var en voksen person som hadde blitt skremt. Men at en far med hensikt kan gå inn og skremme en 7-åring, sin egen sønn, på den måte er helt horibelt! Jeg klarer ikke se humoren i det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde ledd hvis det var en voksen person som hadde blitt skremt. Men at en far med hensikt kan gå inn og skremme en 7-åring, sin egen sønn, på den måte er helt horibelt! Jeg klarer ikke se humoren i det.

Så det er verre å skremme sin sønn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp?

Det henger jo ikke på greip.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så det er verre å skremme sin sønn enn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp?

Det henger jo ikke på greip

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så det er verre å skremme sin sønn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp?

Jeg vet ikke hva de gjorde med moren, har aldri sett det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg mente i forrige innlegg, at jeg hadde ledd hvis det var en voksen persom som ble skremt av det spillet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...