Gjest til dere som vet Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Først et kjedelig bide på pc-skjermen: så kommer det opp et skremmende ansikt og en brølende lyd. hvordan reagerte ungen? 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 hvordan reagerte ungen? han kvapp veldig, skreik, slo i skjermen, løp bort til faren og klamret seg til benet hans og begynte å grine. Faren filmet det og sto og lo. Hilsen 0 Siter
Gjest fare`n n Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Herregud så redd han ble! å så står faren å ler av ham ( Det hadde han godt av. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Man må forresten stille spørsmål ved farens intensjoner om å legge sønnens frykt ut på nettet. Det er ikke veldig snilt gjort. Nei, det har gått opp for meg at barn er offer i dagens mediesamfunn. På samme side som dette klippet er så jeg en video av en overvektig gutt i 9-10 års alderen, med pupper og rørleggersprekk som danser noe som ligner salsa. Jeg tviler på at livet til denne gutten ble så mye bedre etter at denne filmen ble lagt ut på internett. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 . Jeg tipper det er denne her: http://www.youtube.com/watch?v=mHzc0L-H2Ds&search=scare 0 Siter
Balut Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Barn skal man ikke skremme med slikt, dette hadde ikke jeg sansen for heller. Stakkars guttunge. Kanskje var det en effektiv måte å kurere konstant mas om å bruke pcn? Selv er jeg vokst opp med en bror som elsket å skremme..og jeg tror jeg kan si jeg har blitt skremt like mye som det er, og ja, skummelt der og da, men ikke noe som skader for livet. Noen andre her som har blitt skremt, men likevel fungerer fint i samfunnet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Kanskje var det en effektiv måte å kurere konstant mas om å bruke pcn? Selv er jeg vokst opp med en bror som elsket å skremme..og jeg tror jeg kan si jeg har blitt skremt like mye som det er, og ja, skummelt der og da, men ikke noe som skader for livet. Noen andre her som har blitt skremt, men likevel fungerer fint i samfunnet? Tingen var vel at dette ble gjort av hans egen far! Faren går inn med hensikt for å skremme vettet av sine egen unge, filme hele greia og legge det på nettet! Det ble gjort av en voksen, ikke av et barn som skremmer søstra eller broren! Det er det STOR forskjell på! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Hehe, var ikke det der morsomt? Ler meg skakk her jeg sitter! Ehhh..seriøst? 0 Siter
mrxx Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Kanskje var det en effektiv måte å kurere konstant mas om å bruke pcn? Selv er jeg vokst opp med en bror som elsket å skremme..og jeg tror jeg kan si jeg har blitt skremt like mye som det er, og ja, skummelt der og da, men ikke noe som skader for livet. Noen andre her som har blitt skremt, men likevel fungerer fint i samfunnet? Joda, men det er ikke akkurat pent gjort dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Nei, det har gått opp for meg at barn er offer i dagens mediesamfunn. På samme side som dette klippet er så jeg en video av en overvektig gutt i 9-10 års alderen, med pupper og rørleggersprekk som danser noe som ligner salsa. Jeg tviler på at livet til denne gutten ble så mye bedre etter at denne filmen ble lagt ut på internett. Det er alt for enkelt å få unger. Enhver idiot kan få dem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Ehhh..seriøst? Ja, det er klart jeg lo. Jeg lo til og med da jackass-gutta plasserte en levende alligator på kjøkkenet til han enes mor, og den stakkars kvinnen raste inn på kjøkkenet med fare for å bli spist opp eller dø av hjerteinfarkt. Hvor snilt gjort det er er en annen sak. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Ja, det er klart jeg lo. Jeg lo til og med da jackass-gutta plasserte en levende alligator på kjøkkenet til han enes mor, og den stakkars kvinnen raste inn på kjøkkenet med fare for å bli spist opp eller dø av hjerteinfarkt. Hvor snilt gjort det er er en annen sak. Det siste lo jeg også av. Utrolig bra. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Ja, det er klart jeg lo. Jeg lo til og med da jackass-gutta plasserte en levende alligator på kjøkkenet til han enes mor, og den stakkars kvinnen raste inn på kjøkkenet med fare for å bli spist opp eller dø av hjerteinfarkt. Hvor snilt gjort det er er en annen sak. Jeg synes at sånt gjør man ikke mot barn. Jeg lo ikke. Men du om det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes at sånt gjør man ikke mot barn. Jeg lo ikke. Men du om det Nei, man gjør selvsagt ikke sånt mot barn, men reaksjonen fikk meg likevel til å le meg skakk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes at sånt gjør man ikke mot barn. Jeg lo ikke. Men du om det Dessuten: Man setter ikke alligatorer på kjøkkenet til sine mødre heller, men man ler likevel når noen gjør det og lar kameraet gå. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Dessuten: Man setter ikke alligatorer på kjøkkenet til sine mødre heller, men man ler likevel når noen gjør det og lar kameraet gå. Jeg hadde ledd hvis det var en voksen person som hadde blitt skremt. Men at en far med hensikt kan gå inn og skremme en 7-åring, sin egen sønn, på den måte er helt horibelt! Jeg klarer ikke se humoren i det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg hadde ledd hvis det var en voksen person som hadde blitt skremt. Men at en far med hensikt kan gå inn og skremme en 7-åring, sin egen sønn, på den måte er helt horibelt! Jeg klarer ikke se humoren i det. Så det er verre å skremme sin sønn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp? Det henger jo ikke på greip. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg hadde ledd hvis det var en voksen person som hadde blitt skremt. Men at en far med hensikt kan gå inn og skremme en 7-åring, sin egen sønn, på den måte er helt horibelt! Jeg klarer ikke se humoren i det. Så det er verre å skremme sin sønn enn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp? Det henger jo ikke på greip 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Så det er verre å skremme sin sønn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp? Det henger jo ikke på greip. Jeg vet ikke hva de gjorde med moren, har aldri sett det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Så det er verre å skremme sin sønn å utsette sin mor for en reell mulighet til å bli spist opp? Det henger jo ikke på greip. Jeg mente i forrige innlegg, at jeg hadde ledd hvis det var en voksen persom som ble skremt av det spillet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.