Gå til innhold

Jeg har også fått den skremme-mailen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hva de gjorde med moren, har aldri sett det.

Men hvis du hadde sett det hadde du helt sikkert ledd av det. De fleste gjør det.

Men når det er unger med i bildet tar folk helt av, enda det selvfølgelig er mye verre å utsette noen for en reell livsfare enn en stygg spøk.

Ja, det er selvfølgelig galt å utsette ungen sin for noe sånt, og når fyren på toppen av det hele legger videoen ut på nettet og risikerer at sønnens kompiser ser det og mobber ham for hans reaksjon, vitner det om jævla dårlig farskap.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• mrxx

2

• kaffepiken

2

• fyrlykt

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men hvis du hadde sett det hadde du helt sikkert ledd av det. De fleste gjør det.

Men når det er unger med i bildet tar folk helt av, enda det selvfølgelig er mye verre å utsette noen for en reell livsfare enn en stygg spøk.

Ja, det er selvfølgelig galt å utsette ungen sin for noe sånt, og når fyren på toppen av det hele legger videoen ut på nettet og risikerer at sønnens kompiser ser det og mobber ham for hans reaksjon, vitner det om jævla dårlig farskap.

Og det er akkurat pga det siste der du skriver at jeg ikke klarer og le av noe sånt.

Jeg tar ikke av _bare_ fordi det er en unge med i bildet. Men pga hvordan det hele er opplagt. Det spillet han blir skremt av er helt jævlig! Hadde det vært noe mer uskyldig så hadde jeg nok ledd jeg og.. Men akkurat i denne filmsnutten så går den voksen ALT for langt. Og da blir det ikke gøy!

Gjest jeg å lo
Skrevet

han kvapp veldig, skreik, slo i skjermen, løp bort til faren og klamret seg til benet hans og begynte å grine. Faren filmet det og sto og lo.

Hilsen

mine to barn skreik også veldi da jeg viste dem den ....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og det er akkurat pga det siste der du skriver at jeg ikke klarer og le av noe sånt.

Jeg tar ikke av _bare_ fordi det er en unge med i bildet. Men pga hvordan det hele er opplagt. Det spillet han blir skremt av er helt jævlig! Hadde det vært noe mer uskyldig så hadde jeg nok ledd jeg og.. Men akkurat i denne filmsnutten så går den voksen ALT for langt. Og da blir det ikke gøy!

Jeg har spilt det spillet selv, og ja, jeg skvatt. Men faren kunne jo ikke forutse en så til de grader ekstrem reaksjon. Han viser seg dog for det han er ved å legge ut filmsnutten på nettet.

Egentlig er det verre å utsette voksne mennesker for det der. Vi kan daue av hjerteinfarkt.

Skrevet

Enig! Jeg syns det er hjerteskjærende!

ShitDiddelyDo
Skrevet

mine to barn skreik også veldi da jeg viste dem den ....

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har spilt det spillet selv, og ja, jeg skvatt. Men faren kunne jo ikke forutse en så til de grader ekstrem reaksjon. Han viser seg dog for det han er ved å legge ut filmsnutten på nettet.

Egentlig er det verre å utsette voksne mennesker for det der. Vi kan daue av hjerteinfarkt.

En voksen person burde vite at barn blir veldig skremt av sånn. I motsetning til voksne har de og vanskelig for å skjønne at dette er på tull og glemme det som har skjedd.

Barn på den alderen kan bli redd av små ting på barne-tv, så da kan du tenke det hva et sånt spill kan forårsake! Du ser jo selv hvor jævlig gutten får det etter han blir skremt! At noen synes dette er gøy finner jeg nærmest motbydelig!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig! Jeg syns det er hjerteskjærende!

Jeg og. Klarer ikke se på den videoen flere ganger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...