Gå til innhold

Patetiske kvinnfolk

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Ingenting er så patetisk som kvinnfolk som klager hele tiden over at de er alene. De kan ikke henge opp et bilde fordi de ikke har en mann. De klager over å måtte jobbe for mye fordi de har ingen forsørger. De klager over alt mellom himmel og jord og tror at mannfolk er redningen.

Siden er det de som har mann og klager over alt de gjør galt. Kvinner slutt å klage og vær fornøyde. Vi greier oss mye bedre alene enn mannfolka. De kan være gode å ha innimellom, men ikke til å henge opp bilder;)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

29

• sheba

10

• flisa

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ¤Lift me¤
Skrevet

Veldig dumt å gjøre seg avhengi!!

Jeg legger om dekkene på bilen selv jeg sååååå *skryte*

Skrevet

Hey!!! Nå tror jeg du snakker om damer fra USA. Ja? Vi norske damer er da ikke så håpløse? *forvirra* Jeg er i alle fall i stand til både å forsørge meg selv og å henge opp bilder. Jeg kan dessuten sette opp vegger, fikse enkelt rørarbeid, legge fliser, måke sne av taket, skyte med pistol og hugge ved, alt samtidig som jeg tar hovedoppgave og går på foreldremøter i barnehagen. Jeg er fuckings utrolig flink, bare så du vet det! ;-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Hey!!! Nå tror jeg du snakker om damer fra USA. Ja? Vi norske damer er da ikke så håpløse? *forvirra* Jeg er i alle fall i stand til både å forsørge meg selv og å henge opp bilder. Jeg kan dessuten sette opp vegger, fikse enkelt rørarbeid, legge fliser, måke sne av taket, skyte med pistol og hugge ved, alt samtidig som jeg tar hovedoppgave og går på foreldremøter i barnehagen. Jeg er fuckings utrolig flink, bare så du vet det! ;-)

:o

Vil du gifte deg med meg?

Gjest Jepp jepp!
Skrevet

Å jeg kjører traktor, kan skifte oljefilter på en bil og tømmer gjødselkjelleren en gang i måneden. Her en dag måtte jeg hjelpe en mann på 31 år med å rygge med en tilhenger. Er det noen som er flink å krasje biler så er det mannfolk. Det er derfor dere betaler mer i forsikring i flere selskap!

amerikafareren
Skrevet

Nei jeg snakker om damer generelt. Min gamle venninne på 74 år leide en varebil og kjørte igjennom New York i snøstormen siste helg. Det hadde ikke mine norske venninner på min alder gjort, enda mindre mødrene deres.

Jeg kjenner kvinner fra alle nasjonaliteter som er selvstendige og uselvstendige. Vet ikke hvorfor norske damer tror at de er så spesielt selvstendige. Jeg hadde en norsk venninne engang som har vært separert i femten år og bor fremdeles i felleshus og eksmannen kommer til og med for å skifte dekk på bilen to ganger i året, i tillegg til at han betaler huset for henne. Hun sviktet meg på det verste da jeg trengte venner mest, og i dag synes jeg synd på henne.

Jeg hadde også en annen venninne som klagde støtt og stadig over å være alene. Hun var alltid blakk og forklaringen var at hun ikke hadde mann. Jeg orket ikke mere da jeg ble skilt og hun gnålte hele tiden om hvor mye enklere alt var når det var to.

Jeg har ikke rygg eller skuldre til å måke snø, skifte dekk på bilen eller noe annet fysisk. Jeg betaler gladelig noen for å ta seg av det. Jeg fikk også håndverkere til å ta seg av oppussingen i leiligheten og jobbet heller ekstra for å betale regningene.

Amerikanske damer kjører busser, pusser opp hjemme osv., og venninna mi på 74 fikk en håndverker for å male veggene for første gang i sitt liv nå i år. Hun har fått problemer med skuldrene og er blitt for gammel for denslags if. henne selv. Hun ryddet alt vekk selv, og fikk hengt opp alle bilder etterpå. Hun er i hvert fall et forbilde på en selvstendig dame.

Skrevet

Jeg overhørte en gang min mor klage over at min far aldri kunne komme innom (de bodde ikke sammen) så han fikk skiftet batteri i røykvarsleren for henne.

Jeg var i tenårene (?) og ble så forbannet at jeg klatret opp og skiftet det f**** batteriet og forbannet meg samtidig på at jeg _aldri_ skulle gjøre meg så hjelpesløs som det! Og det har jeg da heller ikke gjort. :o)

Gjest pirjonen
Skrevet

Å jeg kjører traktor, kan skifte oljefilter på en bil og tømmer gjødselkjelleren en gang i måneden. Her en dag måtte jeg hjelpe en mann på 31 år med å rygge med en tilhenger. Er det noen som er flink å krasje biler så er det mannfolk. Det er derfor dere betaler mer i forsikring i flere selskap!

Du er jo ikke no kvinnfolk, fysjom.

Skrevet

Åhh det gjelder nå heldigvis ikke alle!

Jeg er alene, og kjener meg absolutt ikke igjen i den beskrivelsen der.

Finner jeg meg en mann, skal han gjøre det 90% bedre for meg, enn det jeg har det nå.

Og han finnes vel knapt, eller så er han avgått med døden.;))

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke kan jeg skifte dekk (KLARER ikke få opp skruene), og ikke kan jeg reparere en dryppende kran. Ikke kan jeg hugge ved, og ikke tør jeg gå på taket. Ikke kan jeg skifte vindu, og heller ikke bruke snøfreseren. Ikke vet jeg hvor hverken hammer eller annet verktøy er...

Jeg kan skifte lyspære, sikring og batteri på røykvarsler. Jeg måker snø (selv om min mann aldri blir fornøyd- og gjør det på nytt etter at jeg er ferdig), jeg kan bære ved (men min mann er ikke fornøyd med måten jeg stabler dem på).

Jeg er tålmodig med barna, lager middag og holder huset i orden. Jeg har full oversikt over alt av foreldremøter på skole og fritidsaktiviteter, og er ofte den som stiller.

Går dette under din definisjon på "patetiske kvinnfolk"?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvem f*en har gjødselkjellere som skal tømmes en gang i måneden? *Må* bare være et kvinnfolk! Heromkring gjør man sånt et par ganger i året. :-D

Gjest pirjonen
Skrevet

Hvem f*en har gjødselkjellere som skal tømmes en gang i måneden? *Må* bare være et kvinnfolk! Heromkring gjør man sånt et par ganger i året. :-D

Uff, du er slitsom.

Skrevet

Pen er du også! :)

Skrevet

Ja, det er viktigst.

hehe - men hun ER det altså -sabla pen! ;)

amerikafareren
Skrevet

Ikke kan jeg skifte dekk (KLARER ikke få opp skruene), og ikke kan jeg reparere en dryppende kran. Ikke kan jeg hugge ved, og ikke tør jeg gå på taket. Ikke kan jeg skifte vindu, og heller ikke bruke snøfreseren. Ikke vet jeg hvor hverken hammer eller annet verktøy er...

Jeg kan skifte lyspære, sikring og batteri på røykvarsler. Jeg måker snø (selv om min mann aldri blir fornøyd- og gjør det på nytt etter at jeg er ferdig), jeg kan bære ved (men min mann er ikke fornøyd med måten jeg stabler dem på).

Jeg er tålmodig med barna, lager middag og holder huset i orden. Jeg har full oversikt over alt av foreldremøter på skole og fritidsaktiviteter, og er ofte den som stiller.

Går dette under din definisjon på "patetiske kvinnfolk"?

Nei jeg snakket om kvinner som klager over at de ikke har menn. Du har tydeligvis en:) Jeg har ikke fysiske krefter til å måke snø eller skifte dekk på bilen, men jeg går ikke rundt og leter etter en ektemann for det.

Jeg snakker om kvinner som klager over at det er så vanskelig å klare seg alene praktisk og økonomisk. Ikke hva man kan og ikke kan.

Skrevet

Om en har mange hester på stall i bokser med spon og halm så blir møkkakjelleren fortere full enn i kufjøser.

Skrevet

Om en har mange hester på stall i bokser med spon og halm så blir møkkakjelleren fortere full enn i kufjøser.

Hvis man flir økonomisk, dvs. tar ut bare møkk og våt spon/halm blir det ikke sååå mye! Må man tømme hver mnd har man en underdimensjonert gjødselkjeller.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei jeg snakket om kvinner som klager over at de ikke har menn. Du har tydeligvis en:) Jeg har ikke fysiske krefter til å måke snø eller skifte dekk på bilen, men jeg går ikke rundt og leter etter en ektemann for det.

Jeg snakker om kvinner som klager over at det er så vanskelig å klare seg alene praktisk og økonomisk. Ikke hva man kan og ikke kan.

:-)

Mange ulike mennesketyper- av begge kjønn. Patetiske og ikke-patetiske.Og morsomt er det!

Hadde vært forferdelig kjedelig om alle menn og kvinner var prikk like....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...