Gå til innhold

Patetiske kvinnfolk

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

livskvalitet og glede er ikke det samme som å være evig lykkelig...

Det handler om å godta livets bølger og daler, for de har vi alle massevis av:-)

Du virker ung, naiv og barnslig på meg. Jeg ønsker deg lykke til og håper du blir så flink videre som du oppfatter deg selv nå. Jeg har ikke tenkt å diskutere med deg videre.

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

29

• sheba

10

• flisa

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Godt du er enig.

Det var ikke det jeg skrev.

Skrevet

Ja et eller annet prøver du å formidle til meg som jeg ikke vet hva er. Jeg foreslår at du slutter å lese hva jeg skriver siden det forstyrrer din lyse tilværelse.

himmel og hav!! du vil bare misforstå!!

jeg sa bare at for meg virker du veldig negativ, jeg hvet ikke hvordan livet ditt har vært før, men av egen erfaring har jeg lært at de beste tider av livet og når mest positivt skjer er når jeg selv er glad...

som sagt vil jeg ikke sverte deg, men det må da være lov å si sin mening.. ??!!??

Skrevet

Du virker ung, naiv og barnslig på meg. Jeg ønsker deg lykke til og håper du blir så flink videre som du oppfatter deg selv nå. Jeg har ikke tenkt å diskutere med deg videre.

ung!!?? hahaha nå tror jeg endel dolere ler seg skakke!!!

amerikafareren
Skrevet

himmel og hav!! du vil bare misforstå!!

jeg sa bare at for meg virker du veldig negativ, jeg hvet ikke hvordan livet ditt har vært før, men av egen erfaring har jeg lært at de beste tider av livet og når mest positivt skjer er når jeg selv er glad...

som sagt vil jeg ikke sverte deg, men det må da være lov å si sin mening.. ??!!??

Jeg vet ikke hvorfor du kaster deg over på meg på den måten, men jeg har ikke tenkt å diskutere mer med deg. Du er ikke særlig positiv når du misforstår og tolker på den måten du gjør. Jeg foreslår igjen at du holder deg unna mine innlegg siden du oppfatter dem som negative og det tydeligvis forstyrrer din lyse, perfekte tilværelse.

amerikafareren
Skrevet

ung!!?? hahaha nå tror jeg endel dolere ler seg skakke!!!

Ja helt sikkert sammen med deg.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du kaster deg over på meg på den måten, men jeg har ikke tenkt å diskutere mer med deg. Du er ikke særlig positiv når du misforstår og tolker på den måten du gjør. Jeg foreslår igjen at du holder deg unna mine innlegg siden du oppfatter dem som negative og det tydeligvis forstyrrer din lyse, perfekte tilværelse.

jeg kaster meg ikke over deg i det hele tatt..

om du leser mine svar som en sammenhengende dialog ville du se at det ikke er tilfelle, synes bare det er trist at selv om mennesker sliter med andre så finnes faktisk smilet der om du vil det selv, det handler vel litt om og overse ting, samt ikke bry seg så mye om andres problemer når man har problemer selv, da blir de nemlig så uendelig mye større...

bare det jeg ville si, mente på ingen måte og fornærme deg eller støte deg, syntes bare du trengte en vekker...

(forøvrig er jeg 40 og har opplevd mer enn nok livserfaring av negativ type, bare så du ikke tror jeg er en fjortis som skriver her)

amerikafareren
Skrevet

jeg kaster meg ikke over deg i det hele tatt..

om du leser mine svar som en sammenhengende dialog ville du se at det ikke er tilfelle, synes bare det er trist at selv om mennesker sliter med andre så finnes faktisk smilet der om du vil det selv, det handler vel litt om og overse ting, samt ikke bry seg så mye om andres problemer når man har problemer selv, da blir de nemlig så uendelig mye større...

bare det jeg ville si, mente på ingen måte og fornærme deg eller støte deg, syntes bare du trengte en vekker...

(forøvrig er jeg 40 og har opplevd mer enn nok livserfaring av negativ type, bare så du ikke tror jeg er en fjortis som skriver her)

Du har ikke forstått hva jeg har skrevet her uansett om du er 40 eller 14. La det være med det. Vær lykkelig videre, det er greit for meg. Jeg foreslå fremdeles at du ikke leser mine innlegg som du tydeligvis oppfatter som negative.

Skrevet

Du har i to innlegg nå, på under fire minutter - fortalt sheba at du ikke vil diskutere videre med henne.

Likevel så fortsetter du?

Og du kaller andre kvinner patetisk...?

Imponerende selvinnsikt.

Skrevet

Du har ikke forstått hva jeg har skrevet her uansett om du er 40 eller 14. La det være med det. Vær lykkelig videre, det er greit for meg. Jeg foreslå fremdeles at du ikke leser mine innlegg som du tydeligvis oppfatter som negative.

velbekomme:-)

har du ingen fritidssysler i NY?? har bodd der selv og tiden strakk ikke til med alt som man kunne oppleve...

håper bare du ikke murer deg inne mer enn sundt er, USA er til for og oppleves... og IGJEN!! jeg diskuterte bare med deg, kranglet ikke, så det er ditt problem om du ikke takler det:-)

amerikafareren
Skrevet

velbekomme:-)

har du ingen fritidssysler i NY?? har bodd der selv og tiden strakk ikke til med alt som man kunne oppleve...

håper bare du ikke murer deg inne mer enn sundt er, USA er til for og oppleves... og IGJEN!! jeg diskuterte bare med deg, kranglet ikke, så det er ditt problem om du ikke takler det:-)

du begynte å svare på ukes gamle innlegg fra meg, og nei du krangler ikke;) Den var morsom. For all del ikke bekymre deg for min fritid, bare la være å svare på mine innlegg.

Skrevet

du begynte å svare på ukes gamle innlegg fra meg, og nei du krangler ikke;) Den var morsom. For all del ikke bekymre deg for min fritid, bare la være å svare på mine innlegg.

Humørsyk kvinne med ekstreme pms problemer????

jøssenavn, var grunnen til mitt svar så ille?? hahahaha vel, da får du sove godt:-) i hundre år, tornerose;-)

amerikafareren
Skrevet

Humørsyk kvinne med ekstreme pms problemer????

jøssenavn, var grunnen til mitt svar så ille?? hahahaha vel, da får du sove godt:-) i hundre år, tornerose;-)

Vi som har vært igjennom overgangsalderen har vanligvis ikke pms problemer. Det er mannfolks bortforklaring på de vanskelighetene de har med å svare kvinner.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror du skal lese innleggene mine engang til for å forstå hva jeg prøvde å formidle. Jeg snakker om hjelpesløse kvinner som syter og bærer seg og tror at menn er løsning på problemene. Vi som har hatt menn vet at de ikke er det.

Det er patetisk å klage over å ikke ha en mann å forsørge seg for kvinner med høy utdannelse og god stilling. DE burde skamme seg når de sammenligner seg med store deler av verden som lever i fattigdom. De klager over å ikke ha en mann slik at de kan bare fornøye seg selv. Ingenting er så patetisk som deg.

Jeg er enig i det.

Samtidig tror jeg kvinner er de psykisk sterkeste når de blir alene.

Er nok flere menn som ikke greier seg alene. Det er også de som raskest finner seg en ny partner, mens kvinner nyter å være alene en tid først.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vet du hva jeg vet ikke hvorfor du er i forsvar i kveld, og har ikke tenkt å søke på noe du har skrevet før. Hvis du tar innover deg det jeg skrev så er det ikke mitt problem.

Såvidt jeg vet driver jeg ikke og krangler på dol, men jeg skriver her innimellom. Hvor jeg får den tiden fra er ikke noe jeg trenger å forsvare en fredagskveld.

Jeg føler meg heller ikke pliktet til å forsvare hverken Norge eller USA, men forbeholder meg retten til å skrive om mine tanker slik som andre gjør.

Jeg skrev om patetiske kvinnfolk etter den vanskelige erfaringen jeg hadde med en gal dame i begynnelsen. Slike damer, spesielt middelaldrende, finnes overalt i verden. Hvorfor du føler at du må forsvare dem må du selv svare på.

Det skulle bare mangle at det hadde vært enkelt for meg å dra helt alene til New York og begynne å leve en studenttilværelse når jeg nærmer meg femti. Heldigvis så er det mange dolere som forstår det.

Du sier at du skrev at du la ut et innlegg etter den vanskelige erfaringen du hadde med en gal dame i begynnelsen.

Hun var sikkert gal, tvler ikke på det. Men det var litt vanskelig å lese fra innelegget ditt at det var henne speiselt du siktet til.

Ellers er jeg enig med deg i at syting og klaging i ett sett er utrolig irriterende.

Dette er et personlighetstrekk hos noen, og kan gjelde både kvinner og menn.

Men så er det jo slik da at noen desverre har grunn til å klage også.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Bare en liten ting til.

Jeg kjenner en mann, like gammel som min mann. Han er alene og er virkelig patetisk, uten at jeg vil gå i detalj om hvorfor jeg mener det.

Men vi ba han nå inn på kaffe og kake en dag.

Da begynte han å sutre over at ingen lagde kaker til han da han ikke hadde noen dame.

Da måtte jeg flire altså, og sa til han at denne kaka er det mannen her i huset som har laget. Han så litt flau ut da:)

amerikafareren
Skrevet

Jeg er enig i det.

Samtidig tror jeg kvinner er de psykisk sterkeste når de blir alene.

Er nok flere menn som ikke greier seg alene. Det er også de som raskest finner seg en ny partner, mens kvinner nyter å være alene en tid først.

Det er jeg helt enig i, og det er også grunnen til at det er overveldende flertall av kvinner som velger å bryte ut av ekteskap og bo alene.

amerikafareren
Skrevet

Du sier at du skrev at du la ut et innlegg etter den vanskelige erfaringen du hadde med en gal dame i begynnelsen.

Hun var sikkert gal, tvler ikke på det. Men det var litt vanskelig å lese fra innelegget ditt at det var henne speiselt du siktet til.

Ellers er jeg enig med deg i at syting og klaging i ett sett er utrolig irriterende.

Dette er et personlighetstrekk hos noen, og kan gjelde både kvinner og menn.

Men så er det jo slik da at noen desverre har grunn til å klage også.

Jeg siktet ikke spesielt til henne siden jeg kjenner flere damer akkurat som henne. Jeg sa ingenting om at alle enslige damer syter og klager heller. Det gjør de overhodet ikke, men det er for mange som gjør det. Hun bare fikk meg på tanken, og jeg ser ikke at det har noen spesiell betydning.

amerikafareren
Skrevet

Bare en liten ting til.

Jeg kjenner en mann, like gammel som min mann. Han er alene og er virkelig patetisk, uten at jeg vil gå i detalj om hvorfor jeg mener det.

Men vi ba han nå inn på kaffe og kake en dag.

Da begynte han å sutre over at ingen lagde kaker til han da han ikke hadde noen dame.

Da måtte jeg flire altså, og sa til han at denne kaka er det mannen her i huset som har laget. Han så litt flau ut da:)

Nå hadde jeg kvinner i tankene da jeg skrev innlegget, men jeg har skrevet lenger ned at patetiske menn kan jeg godt skrive om også. Menn klarer seg ikke uten kvinnfolk;)

Gjest mener du vel
Skrevet

Nå hadde jeg kvinner i tankene da jeg skrev innlegget, men jeg har skrevet lenger ned at patetiske menn kan jeg godt skrive om også. Menn klarer seg ikke uten kvinnfolk;)

Uten fitte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...