Gå til innhold

"Vi kan ta gull hver dag"

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette
Skrevet

Det var det avisene skrev før OL. Snakk om å skru opp forventningene! Nordmennene har jo gjort det bra, men kun gull er godt nok. Skikkelig skuffa jeg nå, gidder snart ikke se OL lenger. Media har ødelagt opplevelsen totalt.

Gjest pirjonen
Skrevet

Grusomme media, får deg til å skru av TV`n.

LOL

Jeg trykker bare på en knapp.

Skrevet

For meg har denne kvalme norske forhåndskrytingen, hele tiden med referanse til hvor dårlig svenskene er, gjort at jeg jubler for hver medalje Sverige tar, og for hver gang de gjør det bedre enn Norge.

Historisk sett har svenskene alltid beundret og skrytt hemningsløst av de norske vinteridrettsprestasjonene og gledet seg med Norge, mens Norges smålige slagord har vært "Slå Svenskene"...

Skrevet

Jeg er mest skuffet over de som tar ut lag jeg. Når jeg med mine amatørøyner kan se at Marit langt fra er på topp, så burde de ikke sette henne inn på siste etappe. Selv om hun tok sølv, så man også da at hun ikke hadde den gamle spruten. Hun som hadde mest lyst til å gå skøyte-etappe ble satt på klassisk. Her ligger det an til mange TV-debatter etter OL. Kanskje det blir det mest spennende.

Vi får tro gutta tar revansj.

Skrevet

Selv om media var optimister, så vet du vel at ingenting er avgjort før en øvelse er over.

Spenningen er jo der selv om det andre land som viser at de er bedre enn Norge. (Gleden er kanskje ikke fullt så stor, men dog.)

Og heldigvis er det fritt fram for å se på eller ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I dag vant Kjetil Andre Aamodt et overraskende gull i en av de desidert mest prestisjefylte grenene som er i en vinterolympiade, så i dag er ikke rett dag for syting.

Det er enkelte andre nasjoner som tar langrenn og den slags idrett relativt seriøst, og det sier seg selv at utøverne i også disse nasjonene har prikket formen før OL.

Å ta gullene for gitt er idioti.

Skrevet

VI har ikke tatt gull hver dag, fordi DE ikke har gjort det bra nok. Pussig greie det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...