Gå til innhold

Tannlegeregning + tips til rimelig & god tannlegge i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest tannpasienten
Skrevet

Hvor mye kan jeg regne med å skulle betale hos tannlegen hvis jeg ikke har vært der på 3 år og selv vet at jeg har 2 hull?

Har du tips til rimelig og god tannlege i Oslo? Gjerne mellom sentrum og t-bane 3 og 5 mot Storo.

Skrevet

1000-1500,-. Jeg betaler rundt 600,- for plombering av ett hull såvidt jeg husker. Men om prisnivået i Oslo og Trondheim er sammelignbart vet jeg ikke.

Lykke til!

Gjest tannlegepasienten
Skrevet

1000-1500,-. Jeg betaler rundt 600,- for plombering av ett hull såvidt jeg husker. Men om prisnivået i Oslo og Trondheim er sammelignbart vet jeg ikke.

Lykke til!

Det er da ikke dyrt! Hadde forestilt meg en sånn ca 4000-6000....

Skrevet

Det er da ikke dyrt! Hadde forestilt meg en sånn ca 4000-6000....

Erru gæærn! :o) Det kostet meg 4000,- å få satt krone på en fortann for noen år siden. Heldigvis har ikke vanlige plomber kommet opp i en sånn pris ennå!

Men du må nok regne med minst 1500,-, tannlegen må jo ta en helsjekk og gjerne med røntgen også siden det er så lenge siden sist. Kanskje 2000,- til og med.

Skrevet

Jeg betalte 1600 kr for en tannlegetime. Da var det full sjekk og byttet fylling i ei tann

Skrevet

Hvis du ikke har vært hos tannlegen på 3 år, og vet at du har hull, er vel sannsynligheten stor for at de hullene har gravd seg ganske store nå.. Blir det snakk om rotfylling vil regningen bli mye høyere enn noen fyllinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...