Gå til innhold

Haster!! sønnen fikk strøm i seg av pc'n.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det?

Hva skjer når man trykker ctrl og s til deg da?

I word så lagrer man dokumentet da... :o)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Dorthe

7

• hjertebarnet

3

• ¤ Skara ¤

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Det er nok ingen lov som sier hvor du kan ha pc plassert og i stue er det heller ingen krav om jordet kontakter. Våtrom og kjøkken er steder der det er krav om jordet kontakter."

Eh, nei - ikke nå lenger. Nå er det krav om jording i alle rom.

Det er dessuten meningen at en pc skal kobles til jordet kontakt, selv om ingen lov sier noe om akkurat det.

"............................................"

Nei der må du ta feil. har nettopp hatt besøk av en fra everket som var på befaring for å se om vi har det elektriske i orden og han kommenterte ikke dette engang.

Skrevet

I word så lagrer man dokumentet da... :o)

ok takk! da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Skrevet

Nei der må du ta feil. har nettopp hatt besøk av en fra everket som var på befaring for å se om vi har det elektriske i orden og han kommenterte ikke dette engang.

Nei, jeg tar ikke feil. Nye anlegg har krav om jord i alle rom. Men man må selvfølgelig ikke legge om alle gamle anlegg som ikke har det.

Skrevet

Nei, jeg tar ikke feil. Nye anlegg har krav om jord i alle rom. Men man må selvfølgelig ikke legge om alle gamle anlegg som ikke har det.

Du har helt rett Prozak!

Skrevet

Du har helt rett Prozak!

/me = tidl. elektriker :-)

"....................................."

Skrevet

/me = tidl. elektriker :-)

"....................................."

Min mann er hihi Så det så!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...