Gå til innhold

Kjøpe noe stort på sportsbutikk

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe et treningsapparat på en sportsbutikk. Jeg har ingen bil, og heller ikke venner med bil. Ligger såpass langt unna at jeg ikke kan ta meg råd til taxi. Tilbyr store sportsbutikker å bringe hjem til, for en liten slant?

Snakk om intersportgiganten på lade i Trondheim.

Skrevet

Kjøpte noe på XXL i Oslo. De kjørte varen hjem for 300 kr. Eller, ikke de, men firmaet som kjører for dem. Butikken du mener har sikkert også en slik ordning. Men det beste er kanskje å ringe dem å høre?

Skrevet

Tror da de fleste butikker har en slik transportordning, dersom de selger store produkter? De bærer da produktet helt inn til der du skal ha det.

Ring og spør dem da vel!

Gjest Calóni
Skrevet

OBS har feks oppslag over ulike "soner" i byen, og hvor mye det koster å få hjemkjøring til de forskjellige. Så det er nok gode sjanser for at Intersport stiller med slike tjenester også :)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Intersportgiganten i Trondheim skal i hvertfall ha skryt for god service!! Jeg betalte kun det varen koster, og en av de som jobber der skulle kjøre med den til meg over helga! Uten noe mer betaling.

Så, snart er jeg lykkelig eier av trimapparat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...