Gå til innhold

brillesnor

Gjest pent og praktisk

Anbefalte innlegg

Gjest pent og praktisk
Skrevet

I lek med 3-åringen kan det være lett å miste brillene mine i gulvet, og de er dyre. Har derfor lurt på å kjøpe meg sånn der brillesnor, men syns det ser så frøkenaktig ut. Er det helt "ute", eller er det greit å bruke? I tilfelle hva slags er pent? lærsnor, eller gullfarget kjede, eller hva?

Gjest trultemor25
Skrevet

Bruk snora når du skal leke med ungen og ta den av når du skal sees blant folk da vettu.

Gjest nosigns
Skrevet

Hvordan snora skal se ut kommer jo an på farge og materiale i brillene dine det! Jeg hadde en gullfarget lenke en gang som var veldig pen til den brilla jeg hadde den gangen. Ta en kikk hos optikeren, de kan nok hjelpe deg å velge også.

Skrevet

jeg mobba "homosnora" av pappan min for mange år siden!

For å svare på spørsmålet ditt, jeg synes ikke det er pent i det hele tatt, og siden jeg aldri ser noen som bruker det går jeg ut i fra at det er "UT", men hvem vet - kanskje du kan starte en ny trend?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...