Gå til innhold

Ut-på-byen-klær

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren partyløve
Skrevet

Hei!

Hva har dere andre jenter på dere når dere går ut på byen?

Er det greit å bare gå i smale jeans, høyhælte støvletter og en ganske enkel, kortarmet topp? (er 23 år) Bør jeg ha dressjakke(fløyel) eller ikke?

Og veske-pleier dere ha med det? Synes det er så lite praktisk når jeg danser.

Er det noen som har gode råd til ei som sjelden går ut?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høres fint ut det du beskriver. :)

Jeg har alltid med veske.. Tenker ikke over at jeg går eller danser med den.. Den er da ikke så stor ;o)

Gjest uerfaren partyløve
Skrevet

Høres fint ut det du beskriver. :)

Jeg har alltid med veske.. Tenker ikke over at jeg går eller danser med den.. Den er da ikke så stor ;o)

Takk:) Blir så usikker, men da går jeg for det da:)

Gjest uerfaren partyløve
Skrevet

bikini ;-)

Ja, får nok oppmerksomhet da i det minste;) Prøvd det?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk:) Blir så usikker, men da går jeg for det da:)

Have fun! Fest litt for meg og ;o)

Gjest uerfaren partyløve
Skrevet

Have fun! Fest litt for meg og ;o)

Takk, that´s a deal;)

Ha en fin kveld du også!

Skrevet

Høres helt bra ut det. Ingen sånn blazer-jakke nei. Da ødelegger du hele antrekket når det er på byn du skal. ;-)

En liten veske har jeg alltid med. Også når jeg danser. Den er så liten at den ikke er i veien. :-)

hare1365380455
Skrevet

Høres helt bra ut det. Ingen sånn blazer-jakke nei. Da ødelegger du hele antrekket når det er på byn du skal. ;-)

En liten veske har jeg alltid med. Også når jeg danser. Den er så liten at den ikke er i veien. :-)

Det er nå plass til en vinkork i den i alle fall!;)

Skrevet

Det er nå plass til en vinkork i den i alle fall!;)

Det er det. I tilfelle en liten hare vil ha det moro igjen. ;-P

hare1365380455
Skrevet

Det er det. I tilfelle en liten hare vil ha det moro igjen. ;-P

Og det vil jeg alltid!! :D

Gjest uerfaren partyløve
Skrevet

Takk for svar. Var allerede gått da jeg fikk det, men droppet uansett dressjakken:) Hadde en liten veske også. Tror antrekket fungerte fint, for jeg fikk en del positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...