Gå til innhold

Reklamasjon på DVD-brenner

Anbefalte innlegg

Gjest Olav Oslo
Skrevet

Jeg kjøpte en dvd-brenner med HD for et år siden. Jeg hadde diverse problemer med den(HD-feil) og hadde den inne på service, men de samme feilene var fortsatt der.

Nå er den inne på service igjen, i håp om at problemene forsvinner denne gangen.

Hvor mange ganger må jeg tolerere å sende den på service før jeg evt kan be om et nytt produkt eller pengene tilbake?

Er det noen som kjenner til hvordan lovverket forholder seg til dette?

ikke fast nick
Skrevet

jeg tror du kan kreve ny eller heve kjøpet neste gang det skjer noe. Sjekk imidlertid ut Forbrukerrådets sider:

www.forbrukerportalen.no

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at de har to forsøk på å reparere varen. Tror det gjelder per feil, altså at dersom den har vært inne to ganger for samme feilen, så skal du få ny/få pengene tilbake om den ikke fungerer og du må sende den inn en tredje gang. Men hvor dette står hen, det er jeg ikke sikker på. Men det står vel kanskje der du fikk link til av han andre som svarte?

Skrevet

Vil kanskje foreslå at du ikke firer på kravet om at feilen er borte på 3. forsøket. Få igjen pengene, gå i en annen butikk og kjøp et annet merke. Til slutt vil de lære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...