Gå til innhold

eBay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanskelig å svare noe generelt på det; jeg har en jobb hvor jeg ser svindelforsøk av ymse slag daglig, også mht eBay. Men hvis du holder deg til selgere med omfattende og veldig god feedback, som IKKE har noen forbindelse med de typiske svindel-landene, og ikke kjøper veldig dyre ting, så er det ganske safe.

Hvis du skal *selge* på eBay gjelder samme reglene for dine kjøpere, pluss at du bør ha betalingen i hus før du sender varene, og bruke en trygg betalingsagent som PayPal.

Skrevet

Bruker ebay av og til, særskilt www.ebay.co.uk, men av og til også .com og .de avdelingene.

Har hatt en uheldig handel - og fikk da pengene refundert fra PayPal-systemet etter en måneds tid.

Systemet er trygt nok såfremt man bruker sunn fornuft - man kjøper eksempelvis ikke dyre komponenter som kan gå i stykker der ;-)

Skrevet

Takk for svar, begge ;o) Så en del ting jeg hadde lyst til å kjøpe, men tror jeg venter litt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...