Gjest Rusle Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Er det noen her som handler på eBay? Er det trygt? 0 Siter
jaime Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Det er vanskelig å svare noe generelt på det; jeg har en jobb hvor jeg ser svindelforsøk av ymse slag daglig, også mht eBay. Men hvis du holder deg til selgere med omfattende og veldig god feedback, som IKKE har noen forbindelse med de typiske svindel-landene, og ikke kjøper veldig dyre ting, så er det ganske safe. Hvis du skal *selge* på eBay gjelder samme reglene for dine kjøpere, pluss at du bør ha betalingen i hus før du sender varene, og bruke en trygg betalingsagent som PayPal. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Bruker ebay av og til, særskilt www.ebay.co.uk, men av og til også .com og .de avdelingene. Har hatt en uheldig handel - og fikk da pengene refundert fra PayPal-systemet etter en måneds tid. Systemet er trygt nok såfremt man bruker sunn fornuft - man kjøper eksempelvis ikke dyre komponenter som kan gå i stykker der ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Takk for svar, begge ;o) Så en del ting jeg hadde lyst til å kjøpe, men tror jeg venter litt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.