Gå til innhold

Jeg er verdens mest sexy dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, hvertfall ikveld! I flere mnd nå ar jeg brukt mesteparten av tiden min i joggedress i sofaen foran all salgs såpeserier. Jobber gjør både jeg og sambo, men fritiden har vel egentlig ikke bestått av så mye. Forholdet har gått litt trått, dårlig kommunikasjon og vi begge har vært litt sure. Tar på meg skylden der, for føles som jeg har stått opp med feil fot hver dag de siste mnd. Ikke noe depresjon eller noe, men bare vært sur, ingenting å se frem til, kranglete. Ikke gjort noe på fritiden, men vært så sur og lat at jeg ikke har giddet å gjort noe med tingen.

Men i dag våknet jeg av en merkelig grunn på rett fot. Sambo jobber i helgen og jeg brukte lørdagen på å shoppe i byen, vaske hus og kjøpe biff og masse annet digg mat. Disket på tre-retters middag, dusjet og tok frem miniskjørt, stilig topp, hofteholder, strømper (uten truse, selvfølgelig:)) og høyhelte sko. Da sambo kom fra jobb var han ikke langt fra hjerteattak, men måten han så på meg...nå husker jeg hvordan han fikk meg til å føle meg når vi var nyforelsket *sukk*.

Trenger jeg å si at det var en vellykket kveld??:) Sambo ligger og sover da han jobber i morgen, og jeg sitter her og har ikke vært så glad på lenge. Hvor energien kom fra vet ikke jeg, men jeg har tenkt å fortsette med stil og ta kakebaking i morgen.

I kveld folkens jeg verdens lykkeligste og mest sexy dame. Får bare håpe følelsen varer lenge :)

Skrevet

*ler høyt*

Ikke sant det er deilig!

Vi kvinner må også gjøre litt for å piffe opp værdagen (nytter ikke å ligge på sofaen)

lane1365380891
Skrevet

Selv om jeg selv sitter her og depper over kjærlighetens problemer, så syntes jeg det var en fin historie. Du fikk meg til å smile.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...