Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg (pinkroom)

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja jeg ble f......så forbannet når det var så enkelt hmmmm

Ja..jeg lette som en gal etter flere ting! Men fant ikke og ga opp.. hehe.. ;O)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ¤ Skara ¤

23

• flisa

5

• org

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så flink du er til å ta imot kritikk. :)

Takk det samme, forresten.

Ett spill du lurer på??

Har prøvd de fleste, noen har jeg klart mens andre forblir uåpnet:))))

Skrevet

Ja..jeg lette som en gal etter flere ting! Men fant ikke og ga opp.. hehe.. ;O)

Typisk.....driver med the doors helt j.......blir sååååååååååå sprø når jeg ikke kommer videre:)))))

Gjest mirakel*2
Skrevet

habe das spiel durch und mir mehr erhofft. ihr findet an der rechten ecke vom tisch eine schwarze perle im abfall eine karte und an der tür unten rechts einen schlüssel.

ihr müsst den rand vom abfalleimer anklicken so das er umfällt unter ihm befindet sich ein schlüssel der ziemlich bunt ist und damit kommt ihr schließlich raus.

eigentlich ziemlich öde das spiel, habe mir mehr erhofft!

Wo ist die schwarze perle? Ich kann sie nicht finden.

Hehe. Aner ikke om jeg skrev det riktig. Tysken min er ganske rusten

Gjest mirakel*2
Skrevet

habe das spiel durch und mir mehr erhofft. ihr findet an der rechten ecke vom tisch eine schwarze perle im abfall eine karte und an der tür unten rechts einen schlüssel.

ihr müsst den rand vom abfalleimer anklicken so das er umfällt unter ihm befindet sich ein schlüssel der ziemlich bunt ist und damit kommt ihr schließlich raus.

eigentlich ziemlich öde das spiel, habe mir mehr erhofft!

åhhh, nå så jeg overskriften din. Jeg trodde at det var du som hadde skrevet det på tysk.

Det står at på høyre hjørnet av bordet finner du en svart perle, i søppelpannet et kort og under døren til høyre en nøkkel. Du må trykke på kanten av søppelspannet slik at det faller. Under der er det det en ny nøkkel. Deretter skal en komme seg ut.

Jeg har funnet de tingene, men klarer ikke å komme noe lenger. Ser jo på høyre side at det er et åpent felt, noe som sikkert betyr at jeg skal finne en ting til

Gjest mirakel*2
Skrevet

åhhh, nå så jeg overskriften din. Jeg trodde at det var du som hadde skrevet det på tysk.

Det står at på høyre hjørnet av bordet finner du en svart perle, i søppelpannet et kort og under døren til høyre en nøkkel. Du må trykke på kanten av søppelspannet slik at det faller. Under der er det det en ny nøkkel. Deretter skal en komme seg ut.

Jeg har funnet de tingene, men klarer ikke å komme noe lenger. Ser jo på høyre side at det er et åpent felt, noe som sikkert betyr at jeg skal finne en ting til

*himler med øynene* Det var jo bare å klikke på døren

Skrevet

hvor langt har du kommet på den?

Ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jippi :)))

Gjest mirakel*2
Skrevet

Ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jippi :)))

hva gjorde du i "oppned" rommet? Fant bildet med SCAPE på. Regner med jeg skal bruke det når jeg skal trykke inn tallene

Skrevet

hva gjorde du i "oppned" rommet? Fant bildet med SCAPE på. Regner med jeg skal bruke det når jeg skal trykke inn tallene

Rom 1:I ene skuffen + på den ene radiatoren og ett papirstykke på gulvet.

Rom 2: Peisen er det grå kloss+ ved tlf + under ene sofa puta + jakke lomma. Nå blir de grå klossene til en kube, den plasserer du i holderen som er ved sidenav døra.

Rom 3: kan du prøve deg litt selv på.....he he nå vet du hvordan du får åpnet dørene:)))

Gjest mirakel*2
Skrevet

Rom 2: Peisen er det grå kloss+ ved tlf + under ene sofa puta + jakke lomma. Nå blir de grå klossene til en kube, den plasserer du i holderen som er ved sidenav døra.

Rom 3: kan du prøve deg litt selv på.....he he nå vet du hvordan du får åpnet dørene:)))

neei! Ikke noe prøve på selv. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd og prøvd og prøvd.

Har klart alt det du forklarte. I oppnedrommetskjønner jeg ingenting

Gjest mirakel*2
Skrevet

kjære skare. Du MÅ hjelpe meg. Jeg blir syk av dette:)

Skrevet

neei! Ikke noe prøve på selv. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd og prøvd og prøvd.

Har klart alt det du forklarte. I oppnedrommetskjønner jeg ingenting

Nei sier du det!!

Helt håpløst VI trenger hjelppppp!!:))))

Gjest mirakel*2
Skrevet

Nei sier du det!!

klarte å "snu" rommet:)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Nei sier du det!!

Endelig! Nå kan jeg slappe av:)

Skrevet

Endelig! Nå kan jeg slappe av:)

Flink du er......grattis!!

Skrevet

Du trenger bare den ene nøkkelen -det andre er bare tull :)

Skrevet

Du trenger bare den ene nøkkelen -det andre er bare tull :)

Ja og gud så irreterende når det var så lett :)))

Hvor langt har du kommet på the rooms??

Skrevet

Ja og gud så irreterende når det var så lett :)))

Hvor langt har du kommet på the rooms??

Den orker jeg ikke - like ikke sånne spill jeg - jeg jukser hele tiden.

Skrevet

Hvordan i all verden finner jeg tallene? :) Har funnet det andre, men det var håpløst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...