Gå til innhold

Ja ja slik er det

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Her sitter jeg og har plutselig oppdaget at jeg har ikke tenkt på det en hel uke hvor lenge det er til jeg skal hjem, men i morgen er det nøyaktig tolv uker.

Jeg blir hjemme i sommer og da skal jeg jobbe, men for det må jeg ta en beslutning om jeg skal tilbake hit til høsten og bli her høstsemesteret. Siden må jeg bestemme meg for om jeg skal være her vårsemesteret også eller om jeg da skal jobbe hjemme eller ikke. Det avhenger jo selvsagt av økonomi og jeg lever på en måte fra en dag til annen. Jeg hører døtrene mine si "en dame i din alder". slik lever de unge, ikke de middelaldrende.

Nei jeg klager ikke, jeg skriver ordene så jeg kan lese dem og bruke dem til å fundere videre. Jeg er høyest visuell og må ha ordene synlig foran meg. Jeg har mine tanker inni hodet på meg og vet hva jeg ønsker meg av veien videre, men det er noen hindringer. Ok de skriver jeg om senere:) Ja jeg har tatt noen glass rødvin i kveld.

Skrevet

Jeg synes det høres helt herlig ut å kunne leve med litt usikkerhet også - selv i "din alder".

amerikafareren
Skrevet

Fortsetter studiet til høsten?

Jeg har begynt på flere års program, og har permisjon fra den faste jobben min til januar 2009. Jeg har ikke tenkt å være her hele tiden, men gjøre en del i Norge eller andre land. Det hadde vært gunstigst å være her høstsemesteret, men da må jeg ha penger. Det er der usikkerhetsfaktoren er, hvor mye jeg kan være her eller der.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har begynt på flere års program, og har permisjon fra den faste jobben min til januar 2009. Jeg har ikke tenkt å være her hele tiden, men gjøre en del i Norge eller andre land. Det hadde vært gunstigst å være her høstsemesteret, men da må jeg ha penger. Det er der usikkerhetsfaktoren er, hvor mye jeg kan være her eller der.

Det høres nå spennende ut å studere i utlandet!

amerikafareren
Skrevet

Det høres nå spennende ut å studere i utlandet!

Det er spennende og jeg koser meg, men det er stunder innimellom som er vanskelige. Slik vil det alltid være. New York byr på mye i fritiden og etterpå hadde jeg tenkt å dra innpå Broadway og se om jeg finner billett på et show, eller dra på museum. Jeg finner også ofte gallerier når jeg vandrer rundt i gatene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...