Gå til innhold

Hvor mye koster fysioterapitimen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes min er dyr. Betaler 300 kr med fysio-henvisning fra legen.

Skrevet

vi betaler kr 100,-, med henvisning hos privat praktiserende.

Skrevet

vi betaler kr 100,-, med henvisning hos privat praktiserende.

250 kr.Og da varer timen 1 t.

Skrevet

Fra 1.januar betaler jeg 50 kr, tidligere har jeg ikke hatt egenandel. Egentlig skal jeg ha en time men fysioen har vil bare holde på i 20 min.

Så jeg har funnet ut at det er bortkastede penger, helt til jeg finner en fysioterapeut som vet hva hun skal gjøre.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg gikk til psykomotorisk fysioterapeut på en psykiatrisk poliklinikk. Da var det bare "vanlig" egenandel (samme som til legen/medisiner på blå resept etc., opp til omtrent 1500 det året), og så var det gratis.

Skrevet

Jeg betalte vel 260-270 uten henvisning. Og da lå jeg først med varmepakning en halvtimes tid, og ble deretter knadd en time, og etter det igjen slengte jeg litt på ømme muskler i trimrommet. Vet ikke hvor mye som er vanlig å ta.

Skrevet

Betaler 200 kr. Han holder på i mellom 1 og 2 timer. Hvis jeg vil kun ha en må jeg "be" pent om å få gå tidlig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...