Gå til innhold

Oppførsel etter sex...?

Gjest For flau til å signere denne...

Anbefalte innlegg

Gjest For flau til å signere denne...

Hei.

Jeg har ikke den store erfaringen med litt tilfeldig sex, men nå har jeg altså fått medmeg en opplevelse.

Har vært sammen med en mann to netter på rad, begge ganger med sex.

Kjenner han litt fra før og kommer til å treffe han igjen, men vet ikke helt når.

Sexen foregikk i fylla og var vel ikke spesielt vellykket, han slet litt med ereksjonen.

Men jeg hadde det faktisk kjempefint likevel og var veldig klar på at jeg hadde det bra. Hadde vel neppe gått inn på natt nummer to ellers :o)

MEN.

Morgen nr to så forsvant han avgårde og sa ikke et ord. Han kysset meg ikke farvel engang.

Jeg sendte han en sms utpå ettermiddagen og sa at jeg var lei for det hvis jeg hadde utnyttet han, den svarte han ikke på.

Neste dag forsøkte jeg å slå på tråden, men han bare smilte og sa at neida, alt i orden og avsluttet samtalen etter ett minutt. Ikke et ord om at det hadde vært hyggelig å være sammen med meg engang.

Jeg ble jo kjempelei meg.

Hadde ikke ventet meg noe forhold akkurat. Ikke noen fortsettelse nødvendigvis heller. Men at han ikke bare løp sin vei hadde jo vært greit da.

Er det fordi han ikke fikk det helt til han er sånn, eller er det jeg som er klengete her nå?

Noen som tror de kan vite?

For ordens skyld så tror jeg ikke at jeg er lite attraktiv eller noe sånt, men jeg har vært i et forhold nesten hele livet til nå, så det er derfor jeg har liten erfaring med sjekking.

Men jeg får mye oppmerksomhet fra menn og får da høre at jeg er søt og pen, så hvis det stemmer så skulle han ikke ha noen grunn til å bli redd meg heller.

Selvtilliten min blir jo ikke helt super av dette da :-(

Etter at jeg forsøkte ringe han, så er det ikke aktuelt å prøve å kontakte han flere ganger. Jeg akter ikke å være klengete. Men jeg lurer veldig og er skikkelig lei meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219116-oppf%C3%B8rsel-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Skjønner hvordan du tenker, og det var litt komisk at du snakket om utnytting, rimelig åpenbart det er du som ble utnyttet.

Mener ikke å vri kniven her altså...

Prøv å få de tankene ut av hodet ditt "hva er feil med meg?" osv osv, det er ikke noe feil med deg, og han hadde det helt sikkert fint han også

Du fikk jo noe ut av dette, du hadde det fint, tenk på det istedet! Bedre lykke neste gang :)

Gjest Liten ekorn

Sjekking kan være så mangt... Når man sjekker folk sånn mer eller mindre tilfeldig, så beveger en seg inn på et område som er sårbart for mange. Og da kan man få mange ulike reaksjoner etterpå. Det er ikke alltid så lett å vite hvorfor en person reagerer som den gjør. Men her er noen forslag til mulige forklaringer:

Noen liker å sjekke for å nyte øyeblikkets ekstase, og går videre med en gang - da de ikke vil gi den andre det minste håp om at de kommer til å binde seg.

Noen vil gjerne være litt Casanova, men kan likevel bli veldig usikker på en ny person i en såpass intim situasjon. Hvis de da føler at ting ikke går helt etter forventningene, kan de rett og slett bli utrolig flaue - og føle seg rammet i det dypeste av sin identitet. Prestasjonsangst, med andre ord...

Noen er litt på leit, men finner kanskje fort ut at vedkommende ikke er den rette. Kanskje litt vel fort, etter en eller to netter? På den annen side er kanskje ikke den typen sjekking alltid den beste måten å finne noen på, og det kan være grunn nok til å bli skuffet. Så trekker en seg unna, og kanskje gjentar mønsteret et annet sted uten å tenke på at det kunne være lurere å gå mer sakte fram hvis det var et forhold man ønsket...

Uansett: rasjonelt eller ikke, slike "mystiske" reaksjoner uten oppklaring er nok temmelig vanlige på "sjekkemarkedet". Kanskje han rett og slett ikke er så god med ord? Dette med tillit kan ta tid, og bygges lettest opp i et forhold - ikke vent åpenhet og tillit fra en som har sjekket deg opp...

Mitt råd er: Ikke ta det personlig. At han reagerer som han gjør, får være hans problem. Evt. er det en bevisst strategi fra hans side for å slippe å involvere seg. Men finn ut hva du selv mener om sjekking, og om det er noe du kan tenke deg å gjøre flere ganger, eller om det er noe du helst bør unngå for å slippe å bli såret.

Ønsker du nærhet og tillit bør du heller satse på et stabilt forhold. Selv tilsynelatende åpne og fortrolige elskerforhold kan fort ende opp med skuffelser... For det vil som regel være et element av dobbeltspill i slike relasjoner. Kun i et forpliktende forhold kan du forvente åpenhet og ærlighet.

Gjest For flau til å signere denne også...

'Jeg sendte han en sms utpå ettermiddagen og sa at jeg var lei for det hvis jeg hadde utnyttet han'.

Hæ? DU uynyttet HAN? Tror nok ikke det, du..

Ja, jeg mente vel egentlig ikke at jeg hadde det da. Slett ikke faktisk.

Men jeg tenkte jeg fikk være litt forsiktig og forsøke å få det frem at jeg iallefall ikke følte meg utnyttet...

Men det ble jo helt teit når han ikke sa morna engang. Jeg vil ikke ha noe forhold ut av dette, og det vet han. Men vi skal jo treffes flere ganger og da hadde det føltes greit å kunne smile og si hei uten at det føltes usikkert på om det blir feil liksom...

Annonse

Gjest For flau til å signere fortsatt...

Hei. Skjønner hvordan du tenker, og det var litt komisk at du snakket om utnytting, rimelig åpenbart det er du som ble utnyttet.

Mener ikke å vri kniven her altså...

Prøv å få de tankene ut av hodet ditt "hva er feil med meg?" osv osv, det er ikke noe feil med deg, og han hadde det helt sikkert fint han også

Du fikk jo noe ut av dette, du hadde det fint, tenk på det istedet! Bedre lykke neste gang :)

Joda, jeg er godt fornøyd jeg da.

Ikke føler jeg meg det spor utnyttet heller :o)

Men jeg kommer til å treffe han igjen og nå vil jo det føles bare rart og dumt. Jeg så liksom for meg at kom til å bli sånn - smile og si hei og kanskje en gang imellom tenke på at ja, det var deg det ja... Vi hadde det koselig en helg sammen vi :-)

Men nå... Vet ikke om jeg tør se på han engang jeg.

Jeg er ikke noe tess på dette med hvordan man gjør og ikke gjør. Har jo ikke vært på sjekkemarkedet før...

Også tenkte jeg at han kanskje slet litt fordi han ikke fikk det helt til, også ville jeg ikke at han skulle synes at det var leit da.

Jaja, som du sier - glem det og gå videre...

Gjest Flau... Signerer ikke i dag

Kanskje hans mandom ble litt mer satt ut da du skrev at du håpet du ikke hadde utnyttet ham?

Den så jeg ikke før nå...

Huff, jeg lar det ligge en stund jeg så får jeg se om jeg får sagt til han om en laaaaang stund at vi som er over tredve vet at det faktisk skjer at man kan slite litt i fylla uten at det betyr noe...

Jaja...

Gjest sarah bernardt

Den så jeg ikke før nå...

Huff, jeg lar det ligge en stund jeg så får jeg se om jeg får sagt til han om en laaaaang stund at vi som er over tredve vet at det faktisk skjer at man kan slite litt i fylla uten at det betyr noe...

Jaja...

Jeg ville ikke vært den som tok det opp, om jeg var deg.

Om jeg ville hatt ham i senga igjen, så ville jeg vist ham at jeg synes han er attraktiv.

Dog sier spåkulen min at han ikke har selvtillit til å prøve med deg igjen. Pga 2 x impotens.

Gjest sarah bernard

Men jeg kommer til å treffe han igjen og nå vil jo det føles bare rart og dumt. Jeg så liksom for meg at kom til å bli sånn - smile og si hei og kanskje en gang imellom tenke på at ja, det var deg det ja... Vi hadde det koselig en helg sammen vi :-)

Jeg er ikke noe tess på dette med hvordan man gjør og ikke gjør. Har jo ikke vært på sjekkemarkedet før...

Også tenkte jeg at han kanskje slet litt fordi han ikke fikk det helt til, også ville jeg ikke at han skulle synes at det var leit da.

Var jeg deg så ville jeg takket for en hyggelig helg, sagt at jeg syntes det var fint. Deretter oppført meg som normalt. Tar han intiativ til noe, eller implisitt ber om at du skal gjøre det (hvilket spåkulen min sier er lite sannsynlig), så tar du det derfra.

Tanker fra

Hei. Er det en kollega, felles omgangskrets? Bare si takk for sist, hvis noen skulle synes det er pinlig er det han. Hadde vært greit om begge bare smilte og at det ikke var noen big deal men det blir heller tvilsomt nå ;) Hvis han ikke fikk den opp? så er det veldig pinlig for en mann, nesten det samme som om noen sier den er liten ;) Jeg syns du skal gå inn i dette med hevet hode, du har ingenting å være flau over, deilig å tenke litt på seg selv innimellom.

Var jeg deg så ville jeg takket for en hyggelig helg, sagt at jeg syntes det var fint. Deretter oppført meg som normalt. Tar han intiativ til noe, eller implisitt ber om at du skal gjøre det (hvilket spåkulen min sier er lite sannsynlig), så tar du det derfra.

Tanker fra

føler man seg ikke utnyttet, så er man ikke blitt utnyttet heller. du er ikke blitt mer utnyttet enn det han er blitt.

Annonse

Tanker fra

Enig med deg her. :-)

Gjest Flau... lar være å signere...

Hei. Er det en kollega, felles omgangskrets? Bare si takk for sist, hvis noen skulle synes det er pinlig er det han. Hadde vært greit om begge bare smilte og at det ikke var noen big deal men det blir heller tvilsomt nå ;) Hvis han ikke fikk den opp? så er det veldig pinlig for en mann, nesten det samme som om noen sier den er liten ;) Jeg syns du skal gå inn i dette med hevet hode, du har ingenting å være flau over, deilig å tenke litt på seg selv innimellom.

Jo, kanskje det er fordi han ikke fikk det til at han er så rar. Jeg håper egentlig det, at det ikke er noe feil med meg liksom.

Men ærlig talt - er ikke det ganske vanlig for menn når de har drukket en god del og er slitne etter masse festing at den kanskje ikke vil? Er det noe å være flau for da?

Jeg syntes liksom vi hadde det veldig koselig likevel jeg, mer enn hyggelig nok til at jeg kjente at jeg kan smile og si hei med et lurt glimt i øyet når jeg treffer han igjen. Det er en kollega det her ja...

Men det er klart - hvis det plager ham at han ikke fikk det til så forklarer jo det at han ble så rar da... Vi prøvde jo mange ganger også, så da ble det vel bare verre av det kanskje...

Jaja... Får se om han blir blid og hyggelig når han får roet seg ned da :-)

Jo, kanskje det er fordi han ikke fikk det til at han er så rar. Jeg håper egentlig det, at det ikke er noe feil med meg liksom.

Men ærlig talt - er ikke det ganske vanlig for menn når de har drukket en god del og er slitne etter masse festing at den kanskje ikke vil? Er det noe å være flau for da?

Jeg syntes liksom vi hadde det veldig koselig likevel jeg, mer enn hyggelig nok til at jeg kjente at jeg kan smile og si hei med et lurt glimt i øyet når jeg treffer han igjen. Det er en kollega det her ja...

Men det er klart - hvis det plager ham at han ikke fikk det til så forklarer jo det at han ble så rar da... Vi prøvde jo mange ganger også, så da ble det vel bare verre av det kanskje...

Jaja... Får se om han blir blid og hyggelig når han får roet seg ned da :-)

Hei. Det er bare en av de tingene...Og det at han bare stakk av i panikken (vil tro det var derfor) gjorde tingene bare enda mer vanskelig for han. Pass på at han drikker litt mindre hvis sjansen skulle komme igjen :) Har motsatt problem i fylla, det er ikke alltid så moro det eller :)

Gjest Begynner å bli mindre flau her nå...

Hei. Det er bare en av de tingene...Og det at han bare stakk av i panikken (vil tro det var derfor) gjorde tingene bare enda mer vanskelig for han. Pass på at han drikker litt mindre hvis sjansen skulle komme igjen :) Har motsatt problem i fylla, det er ikke alltid så moro det eller :)

Hehe... Så neste gang jeg skal ut på sjekkern så får jeg legge inn en melding til deg da?

Stakkars date'n min. Det var jo ikke meningen at han skulle få noen negative opplevelser, spesielt ikke siden jeg syntes det var så koselig. Selve samleiet er jo ikke nødvendigvis det aller aller viktigste for oss jentene, det er jo viktigere at han kysset som en gud og visste å håndtere et kvinnebryst.

Jaja, håper han blir blid igjen og smiler til meg og blunker neste gang jeg ser han da. Han er nemlig kjempesøt og selv om jeg ikke vil ha noe forhold så vil jeg jo ha han i boken over hyggelige minner :-)

Takk for svar, jeg føler meg ikke så dum mere nå...

Hehe... Så neste gang jeg skal ut på sjekkern så får jeg legge inn en melding til deg da?

Stakkars date'n min. Det var jo ikke meningen at han skulle få noen negative opplevelser, spesielt ikke siden jeg syntes det var så koselig. Selve samleiet er jo ikke nødvendigvis det aller aller viktigste for oss jentene, det er jo viktigere at han kysset som en gud og visste å håndtere et kvinnebryst.

Jaja, håper han blir blid igjen og smiler til meg og blunker neste gang jeg ser han da. Han er nemlig kjempesøt og selv om jeg ikke vil ha noe forhold så vil jeg jo ha han i boken over hyggelige minner :-)

Takk for svar, jeg føler meg ikke så dum mere nå...

Ja, si ifra litt før så skal jeg sjekke kalenderen ;) Hvis du føler for det kan du jo bare fortelle han det du har sagt her, nevne at du hadde det fint, bare husk å utelukk det med den slappe, hvis ikke det hjelper er det ikke håp :)

Gjest Ikke flau mer i det hele tatt nå :o)

Ja, si ifra litt før så skal jeg sjekke kalenderen ;) Hvis du føler for det kan du jo bare fortelle han det du har sagt her, nevne at du hadde det fint, bare husk å utelukk det med den slappe, hvis ikke det hjelper er det ikke håp :)

Takk for gode råd og litt hjelp til å skjønne seg på mannfolk :o)

Jeg gjorde det og det ble veldig fint igjen alt sammen.

Han syntes jeg var flott og var glad han hadde fått nyte meg :o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...