keinstein Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Har lånt dem bort Glem dem! 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Glem dem! De er glemt! :)hehe - men jeg kjenner jo forfatteren da...men har lest boka hennes i stedet - den er mektig god! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 De er glemt! :)hehe - men jeg kjenner jo forfatteren da...men har lest boka hennes i stedet - den er mektig god! Livet er trist nok, om jeg ikke skal lese dårlige bøker også. Jeg leser dem ikke før de kommer i pocket. 0 Siter
Patsi Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Har du sett etter? det var en som fortalte meg det som BURDE vite... Ja, jeg har sett det :-) Det er ikke _så_ liten skrift. 0 Siter
favn Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det er slik på mange formaterte tekstformater, som f eks Word. Og på internettsider i tag'er og i koden. Mange har rappa min tekst og bilder uten å vite at jeg kan søke dem opp igjen på nettet. Ikke noe av det har jeg rett på, og det dreier seg om markedsføring av produkter. Men det er artig å se. Hvis det var det du mente. Hvordan finner du tingene dine etter disse sporene? 0 Siter
keinstein Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Hvordan finner du tingene dine etter disse sporene? Søke på fritekst, deler av teksten i altavista. Bilder kan bare finnes på filnavn, men som regel gidder ikke kopistene endre navnet. Kopiere bilder er ikke ulovlig når produsenten gjerne vil markedsføre produktet sitt. De er glad produktet vises flest mulig steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.