Gå til innhold

Viktigst i et forhold!!!

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Hva mener dere bør være til stede for at dere skal ha det lykkelig i et forhold?

Tenker ikke på tillit, ærlighet, trofasthet o.l, som er en selvfølge for at et forhold skal vare.

Men mer ting som

alder,

felles venner,

felles humor,

frihet,

felles interesser

o.l

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nest etter tillit, åpenhet, god kommunikasjon og varme og de tingene, kommer et vakkert ytre som jeg er tiltrukket av. Eller, honestly, det kommer på siden av de andre.

Deretter kommer at vi begge liker å kose og vil tilbringe kvalitetstid sammen. Sofakos, sparserturer sammen, cafébesøk, vennebesøk. Samma hva, bare vi to er sammen.

Vi har selvfølgelig like ønsker for fremtiden.

Lik humor.

Alt dette har jeg! :)))

Gjest Cezalion
Skrevet

Alder er viktig. Han bør ikke være for ung eller for gammel, for da forsvinner nok noen av de tingene man bør ha til felles.

Synes man bør trives sammen med hverandres venner, men samtidig ha mulightene til å ha egne venninner/kamerater som partneren ikke nødvendigvis MÅ trives i selskap med.

Jeg synes også utseendet er viktig. Det er jo faktisk det første man legger merke til. Man må ikke nødvendigvis ha alle interessene til felles, tror det er viktig at man kan finne på ting hver for seg. Men jeg er opptatt av trening og opptatt av å ta vare på meg selv. En sofagris av en mann er derfor uaktuell for meg.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Kjemi! :)

ja, det må jeg også tilføye... :)

Skrevet

At man er åndelige og intellektuelle sparringspartnere, at det fysiske og seksuelle gir gjensidig glede og spenning, at man er ryddig når det gjelder bolig/økonomi, at man er reale og skikkelige foreldre.

Gjest ¨˜”°º•flisa•º°”˜¨
Skrevet

KOMMUNIKASJON - det er alfa og omega - at begge virkelig forstår hva den andre sier.

Skrevet

At man er åndelige og intellektuelle sparringspartnere, at det fysiske og seksuelle gir gjensidig glede og spenning, at man er ryddig når det gjelder bolig/økonomi, at man er reale og skikkelige foreldre.

At man har samme religion.

Skrevet

Neida - det er ikke nødvengivis viktig :)

Skrevet

Neida - det er ikke nødvengivis viktig :)

Hva da? religion? Jeg synes det er kjempeviktig at man har samme religion.

Skrevet

Ja - men det kan gå veldig bra å ikke ha det også .)

hare1365380455
Skrevet

KOMMUNIKASJON - det er alfa og omega - at begge virkelig forstår hva den andre sier.

Hjelp! En sjøsyk signatur! ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Viktig med respekt for at man er to individer. Gi rom for at den andre også får tid til egne ting.

Viktig å ha noen felles interesser, slik at man har felles opplevelser og snakke om (utover barnoppdragelse, husvask og foreldremøter).

Viktig å forsøke være "rund i kantene".

Gjest Gurolise
Skrevet

Det kommer vel an på hvor viktig religion er for den enkelte.

Skrevet

For meg er det viktig at vi har en felles plattform, ergo kan ikke aldersforskjellen være for stor for min del.

I tillegg kommer selvfølgelig felles interesser slik at man kan gjøre ting sammen, humor og evne til å kommunisere med hverandre. :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er en stor fordel, men ingen nødvendighet.

Skrevet

Respekt, tålmodighet, felles interesser, være tiltrukket av hverandre og de tre gylende regler:

- føles som sangen "closest thing to crazy"

- at han/hun tar deg med storm

- ha det morsomt og trygt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...