sprelline1365380900 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hva mener dere bør være til stede for at dere skal ha det lykkelig i et forhold? Tenker ikke på tillit, ærlighet, trofasthet o.l, som er en selvfølge for at et forhold skal vare. Men mer ting som alder, felles venner, felles humor, frihet, felles interesser o.l 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nest etter tillit, åpenhet, god kommunikasjon og varme og de tingene, kommer et vakkert ytre som jeg er tiltrukket av. Eller, honestly, det kommer på siden av de andre. Deretter kommer at vi begge liker å kose og vil tilbringe kvalitetstid sammen. Sofakos, sparserturer sammen, cafébesøk, vennebesøk. Samma hva, bare vi to er sammen. Vi har selvfølgelig like ønsker for fremtiden. Lik humor. Alt dette har jeg! )) 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Alder er viktig. Han bør ikke være for ung eller for gammel, for da forsvinner nok noen av de tingene man bør ha til felles. Synes man bør trives sammen med hverandres venner, men samtidig ha mulightene til å ha egne venninner/kamerater som partneren ikke nødvendigvis MÅ trives i selskap med. Jeg synes også utseendet er viktig. Det er jo faktisk det første man legger merke til. Man må ikke nødvendigvis ha alle interessene til felles, tror det er viktig at man kan finne på ting hver for seg. Men jeg er opptatt av trening og opptatt av å ta vare på meg selv. En sofagris av en mann er derfor uaktuell for meg. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kjemi! ja, det må jeg også tilføye... 0 Siter
favn Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At man er åndelige og intellektuelle sparringspartnere, at det fysiske og seksuelle gir gjensidig glede og spenning, at man er ryddig når det gjelder bolig/økonomi, at man er reale og skikkelige foreldre. 0 Siter
Gjest ¨˜”°º•flisa•º°”˜¨ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 KOMMUNIKASJON - det er alfa og omega - at begge virkelig forstår hva den andre sier. 0 Siter
Moraki Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At man er åndelige og intellektuelle sparringspartnere, at det fysiske og seksuelle gir gjensidig glede og spenning, at man er ryddig når det gjelder bolig/økonomi, at man er reale og skikkelige foreldre. At man har samme religion. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At man har samme religion. Neida - det er ikke nødvengivis viktig 0 Siter
Moraki Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Neida - det er ikke nødvengivis viktig Hva da? religion? Jeg synes det er kjempeviktig at man har samme religion. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hva da? religion? Jeg synes det er kjempeviktig at man har samme religion. Ja - men det kan gå veldig bra å ikke ha det også .) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 HUMOR!! og kommunikasjon 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 KOMMUNIKASJON - det er alfa og omega - at begge virkelig forstår hva den andre sier. Hjelp! En sjøsyk signatur! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Viktig med respekt for at man er to individer. Gi rom for at den andre også får tid til egne ting. Viktig å ha noen felles interesser, slik at man har felles opplevelser og snakke om (utover barnoppdragelse, husvask og foreldremøter). Viktig å forsøke være "rund i kantene". 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hun MÅ samle på servietter. 0 Siter
Gjest Gurolise Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hva da? religion? Jeg synes det er kjempeviktig at man har samme religion. Det kommer vel an på hvor viktig religion er for den enkelte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 For meg er det viktig at vi har en felles plattform, ergo kan ikke aldersforskjellen være for stor for min del. I tillegg kommer selvfølgelig felles interesser slik at man kan gjøre ting sammen, humor og evne til å kommunisere med hverandre. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At man har samme religion. Det er en stor fordel, men ingen nødvendighet. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Respekt, tålmodighet, felles interesser, være tiltrukket av hverandre og de tre gylende regler: - føles som sangen "closest thing to crazy" - at han/hun tar deg med storm - ha det morsomt og trygt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.