Gå til innhold

Hvis fugleinfluensaen kommer

Anbefalte innlegg

Gjest gakkgakk
Skrevet

til Norge.....Vil dere da være redde for å spise kylling ?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• flisa

10

• ¤ Skara ¤

9

• Gemini

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sjølvsagt ikkje. Folk flest bør faktisk setja seg meir inn i kva slags sjukdom dette er, korleis den smitter og kor liten sjans det er for at den skal smitte mennesker. Og media må slutte å skremme vettet av folk.

Før viruset eventuelt muterer og lar seg smitte frå person til person er det uhyre liten sjans for at folk skal kunne bli smitta. Ein må bortimot bu i eit hønsehus fullt av smitta høns for å bli smitta.

Skrevet

Nei. Myndighetene har vist seg ganske samvittighetsfulle med informasjon om fakta og forskning, men jeg oppsøker ikke fugl til vanlig heller.

Skrevet

Nei - da skulle vi blitt sultne etterhvert - vi bruker stort sett kylling til middag vi.

Skrevet

Nei - da skulle vi blitt sultne etterhvert - vi bruker stort sett kylling til middag vi.

Spiser dere ikke kjøtt og fisk?

Skrevet

Så lenge alt er gjennomstekt er jeg ikke så beskymret for det gitt:)))

Skrevet

Spiser dere ikke kjøtt og fisk?

Jo, lite kjøtt - men fisk i alle fall 1 gang i uka - men jeg bytter alltid ut kjøttdeig og annet kjøtt med kyllingfileter i lasagne, gryter, wok, taco etc. etc.

Biff har vi hvert jubelår - jeg syns det er ekkelt. Jeg lagde svinestek forrige søndag -for gubbens skyld - jeg syns det smakte LIK - grusomt. Men de andre likte det godt! :)

På fredag lagde jeg noe godt;

ris, hollandaise-saus.

Lakesfileter (FirstPrice fra papp-pakke) - som jeg la på toppen av terninger av kålrot, gulrot og sellerirot. Hadde påolivenolje og krydder. Sitronpepper, salt - og et "fiskekrydder" jeg har - som det er bl.a. anis i.

Stekte på 175 grader i en time ca.

BÆLGODT

Skrevet

Jo, lite kjøtt - men fisk i alle fall 1 gang i uka - men jeg bytter alltid ut kjøttdeig og annet kjøtt med kyllingfileter i lasagne, gryter, wok, taco etc. etc.

Biff har vi hvert jubelår - jeg syns det er ekkelt. Jeg lagde svinestek forrige søndag -for gubbens skyld - jeg syns det smakte LIK - grusomt. Men de andre likte det godt! :)

På fredag lagde jeg noe godt;

ris, hollandaise-saus.

Lakesfileter (FirstPrice fra papp-pakke) - som jeg la på toppen av terninger av kålrot, gulrot og sellerirot. Hadde påolivenolje og krydder. Sitronpepper, salt - og et "fiskekrydder" jeg har - som det er bl.a. anis i.

Stekte på 175 grader i en time ca.

BÆLGODT

Er ikke kylling kjøtt? :\

Skrevet

Er ikke kylling kjøtt? :\

Jo for meg er det det - men jeg skjønte hva Gemini spurte om - ; Kjøtt fra andre dyr enn fugler....

*mater på med teksje til Moraki*

hehe

Skrevet

Jo for meg er det det - men jeg skjønte hva Gemini spurte om - ; Kjøtt fra andre dyr enn fugler....

*mater på med teksje til Moraki*

hehe

Du spiser vel ikke hund? :P *mase*

Skrevet

Du spiser vel ikke hund? :P *mase*

Jeg hengte opp plakat en gang:

Liten hund, hvit med sorte flekker funnet.

Smakte nesten som kylling. Vet noen hvor jeg finner flere?

Skrevet

Jeg hengte opp plakat en gang:

Liten hund, hvit med sorte flekker funnet.

Smakte nesten som kylling. Vet noen hvor jeg finner flere?

Dalmantiner???

Skrevet

Oppskrift?

Kokes til den slutter å skrike -spises med flatbrød :) - - i polstret celle :)

Skrevet

Kanskje. Er de gode?

Ga meg selv en smekk på fingrene her!!

Man skriver bare ikke sånn *fy meg*

Har nok ikke smakt nei:))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...