keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kokes til den slutter å skrike -spises med flatbrød - - i polstret celle Eller i selskap med rødvin, lokalavis, politi og dyrebeskyttelsen? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ga meg selv en smekk på fingrene her!! Man skriver bare ikke sånn *fy meg* Har nok ikke smakt nei:)))) Marsvin har jeg spist (helt sant), men det har visst mange gjort. Jeg tør ikke fortelle det til unger. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Eller i selskap med rødvin, lokalavis, politi og dyrebeskyttelsen? ja :-) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Marsvin har jeg spist (helt sant), men det har visst mange gjort. Jeg tør ikke fortelle det til unger. Ikke fortell det heller:))) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ikke fortell det heller:))) Så modig er jeg ikke. Redd Barna? Ja. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Så modig er jeg ikke. Redd Barna? Ja. Husker pappan min fortalte meg at han hadde spist froskelår, tror det gikk 14 dager før jeg orket og spise middag med han til bors. Så liksom for meg disse froskene Uff nå ble jeg faktisk litt kvalm her!! *drøyern litt med middagen i dag* 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Husker pappan min fortalte meg at han hadde spist froskelår, tror det gikk 14 dager før jeg orket og spise middag med han til bors. Så liksom for meg disse froskene Uff nå ble jeg faktisk litt kvalm her!! *drøyern litt med middagen i dag* Det sa han helt sikkert for å spare på matbudsjettet. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det sa han helt sikkert for å spare på matbudsjettet. Ja.......det har jeg faktisk ikke tenkt på..hmm Nei den mat tradisjonen som jeg har vokst opp med er desverre noe jeg ikke har vært så flink til å lære vidre til mine barn....noe har jeg men ...(Danske og svenske gener serú) 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Husker pappan min fortalte meg at han hadde spist froskelår, tror det gikk 14 dager før jeg orket og spise middag med han til bors. Så liksom for meg disse froskene Uff nå ble jeg faktisk litt kvalm her!! *drøyern litt med middagen i dag* Det har jeg spist også - smaker som sprøstekt kylling - veldig godt! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det har jeg spist også - smaker som sprøstekt kylling - veldig godt! )))) takk for info!! *liker jo kylling da men...* 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 )))) takk for info!! *liker jo kylling da men...* Struts derimot, syns jeg ikke var noe.... 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Struts derimot, syns jeg ikke var noe.... Struts blir det likt kylling??? 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Struts blir det likt kylling??? Nei .- mildt - litt som kalv -men grove fibre. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nei .- mildt - litt som kalv -men grove fibre. Ok! Lærte jeg noe nytt i dag også )) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nei .- mildt - litt som kalv -men grove fibre. Enig. Det er godt og magert. Men strutsen er stygg! De store hannene noen territoriale jævler. De lange monsterbeina er stygge og lisvfarlige. En av dem sparka inn brøstkassa på en jeg kjenner. 11 brukne ribbein er ikke spøk. Han spiste strutsejævelen med velbehag :-) Med litt mer selektiv avl blir det nok bedre. 0 Siter
laban Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nei. Det er fugle_bæsj_ man skal være forsiktig med. Det spiser jeg aldri. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nei. Det er fugle_bæsj_ man skal være forsiktig med. Det spiser jeg aldri. Da må jeg la være å drikke utepilsen med måkebæsj i? 0 Siter
Lucretia Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 slipper å tenke på det når man er vegetarianer 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Dette skriver Preben Aavistsland er overlege, avdelingsdirektør og beredskapsdirektør ved Folkehelseinstituttet. "Dette er ikke en sykdom man spiser på seg. Man puseter inn forstøvet avføring fra fgulene. Derfor kan du spise det du vil". 0 Siter
Aryane Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nei, jeg spiste kylling i Thailand da viruset herjet som verst der, men jeg passet på at den var stekt godt nok. Vi hadde til og med med oss levende fugler opp på Buddafjellet og slapp dem fri foran Buddaen sånn at vi skulle få et godt liv, så jeg er nok ikke av den hysteriske typen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.