Gå til innhold

Hvis fugleinfluensaen kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg spist også - smaker som sprøstekt kylling - veldig godt! :)

Særlig det sprøstekte skinnet er en delikatesse, men kjøttet er nydelig mørt og søtt som det fineste kylllinglår.

Jeg fikk se hvor mye arbeid det er å lage, og det kostet svimlende 7 dollar for en middag. Festmat.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• flisa

10

• ¤ Skara ¤

9

• Gemini

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er alltid skeptisk og går helst i bue rundt fuglemat.

Hehe - jeg pleier heller ikke å spise fuglemat. Julenek og mark frister ikke.

Men jeg er veldig glad i fugl!

;p

Skrevet

Da må jeg la være å drikke utepilsen med måkebæsj i?

Det tror jeg kan være lurt, uansett måkens helsetilstand.

Skrevet

Det tror jeg kan være lurt, uansett måkens helsetilstand.

Før har jeg bare rørt rundt og skåla for havets sjarm.

Skrevet

Jo, lite kjøtt - men fisk i alle fall 1 gang i uka - men jeg bytter alltid ut kjøttdeig og annet kjøtt med kyllingfileter i lasagne, gryter, wok, taco etc. etc.

Biff har vi hvert jubelår - jeg syns det er ekkelt. Jeg lagde svinestek forrige søndag -for gubbens skyld - jeg syns det smakte LIK - grusomt. Men de andre likte det godt! :)

På fredag lagde jeg noe godt;

ris, hollandaise-saus.

Lakesfileter (FirstPrice fra papp-pakke) - som jeg la på toppen av terninger av kålrot, gulrot og sellerirot. Hadde påolivenolje og krydder. Sitronpepper, salt - og et "fiskekrydder" jeg har - som det er bl.a. anis i.

Stekte på 175 grader i en time ca.

BÆLGODT

Jeg for min del er glad jeg ikke har noen formening om hvordan lik smaker, og derfor aldri har vært i nærheten av å sammenligne kjøtt og lik.

Men du har selvsagt rett, kjøtt er jo lik. Dyrelik. Men da er jo også kyllingkjøtt kyllinglik... ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg for min del er glad jeg ikke har noen formening om hvordan lik smaker, og derfor aldri har vært i nærheten av å sammenligne kjøtt og lik.

Men du har selvsagt rett, kjøtt er jo lik. Dyrelik. Men da er jo også kyllingkjøtt kyllinglik... ;-)

Ugh...

sånn har jeg aldri tenkt på det...

;-)

Skrevet

Ugh...

sånn har jeg aldri tenkt på det...

;-)

Skyld på flisa! Det var hun som sa det først ;-)

Skrevet

Men det lukter ikke av rått kyllingkjøtt - av gris derimot - UGH!

Skrevet

Men det lukter ikke av rått kyllingkjøtt - av gris derimot - UGH!

Hehe - det er nok ganske individuelt hvordan man opplever det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...